امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 239210 |
تاریخ انتشار : 05 شهریور 1397 - 23:29 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر به گزارش خبرنگار صلح خبر، سیدمهدی رحمتی پس از شکست ۳ بر یک تیمش در برابر السد قطر در ورزشگاه آزادی گفت: متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم و همه بازیکنان شرمنده هواداران شدند. انتظار چنین باختی را نداشتیم و من از تک تک هواداران عذرخواهی می کنم. دست آنها را می […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

به گزارش خبرنگار صلح خبر، سیدمهدی رحمتی پس از شکست ۳ بر یک تیمش در برابر السد قطر در ورزشگاه آزادی گفت: متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم و همه بازیکنان شرمنده هواداران شدند. انتظار چنین باختی را نداشتیم و من از تک تک هواداران عذرخواهی می کنم. دست آنها را می بوسم که نتوانستیم آنها را شاد به منازلشان بفرستیم.

رحمتی در پاسخ به این سئوال که آیا می توانید در بازی برگشت این بازی را جبران کنید گفت: هنوز ما ناامید نیستیم. درست است که ما شکست خوردیم اما از زمین بلند خواهیم شد و خود را آماده بازی برگشت خواهیم کرد.  تا آن موقع، زمان زیادی باقی مانده و تلاش می کنیم با تمرینات و آمادگی بیشتر به مصاف السد برویم.

وی تاکید کرد: باید بپذیریم زورمان به السد نمی رسید، آنها یک تیم کاملا قدرتمند بودند که از امکانات بالایی برخوردارند و توانستند ما را در تهران شکست دهند و درست برخلاف آنها، ما اردوی خوبی برگزار نکردیم، بازیکنان زیادی را از دست دادیم و همین مسئله باعث شد تا از آمادگی کامل به دور باشیم.

رحمتی ادامه داد: متاسفانه زمانی که من در سپاهان و استقلال بودم همین اتفاق برای ما افتاد. یک نفر مسبب اصلی این اتفاقات بود که من نمی خواهم اسمی از او ببرم اما همین این اتفاقات به گردن او است و بالاخره یک روز، همه این موضوع را خواهند فهمید.

دروازه بان استقلال افزود: ما هنوز راه زیادی تا پایان لیگ و بازی برابر السد داریم. تلاش خواهیم کرد تا با آمادگی کامل هم مقابل این تیم قطری قرار بگیریم و هم لیگ را با قدرت ادامه دهیم.

کد خبر 4386994

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید