امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 151139 |
تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1396 - 15:45 | ارسال توسط :
1
9
ارسال به دوستان
پ

بیانیه مهم دکتر قالیباف درباره انتخابات بسم الله الرحمن الرحیم ? مردمِ شریف ایران ?روزی که علی رغم مصالح شخصی، تصمیم گرفتم وارد صحنه انتخابات شوم، می دانستم با چه شرایط سخت و خطرناکی روبرو خواهم شد؛ چرا که روشن بود برای تغییر اساسی وضع موجود، راهی نیست جز مبارزه با 4درصدی هایی که در […]

بیانیه مهم دکتر قالیباف درباره انتخابات

بسم الله الرحمن الرحیم

? مردمِ شریف ایران
?روزی که علی رغم مصالح شخصی، تصمیم گرفتم وارد صحنه انتخابات شوم، می دانستم با چه شرایط سخت و خطرناکی روبرو خواهم شد؛ چرا که روشن بود برای تغییر اساسی وضع موجود، راهی نیست جز مبارزه با 4درصدی هایی که در سالهایی طولانی، توانسته اند بر شریان های اقتصادی و سیاسی کشور مسلط شوند و نه تنها اقدامي براي حل مهمترين معضلات روز اقتصادي و اجتماعي نكنند، بلكه روز به روز با ترجيح منافع خود و بي قانوني هاي گسترده، بر اين بحران ها، به ويژه بر بحران ركود و بيكاري دامن بزنند.
?همانطور که شهید بهشتی پیش بینی کرده بود، مبارزه با فرصت طلبانِ انقلابی نما بسیار پرهزینه شده است، چون این جریان موریانه وار در حال خوردن ریشه های انقلاب است و گروهی که نه تنها با انقلابی های اصیل تضاد مبانی فکری دارند، بلکه جریانی هستند که منافع مادی آنها به خطر افتاده است.
?لذا با توکل بر خداوند باری تعالی و با همه کمبودها و کم بضاعتی هایی که در خود می دیدم، تصمیم گرفتم با هدف تغییر وضع موجود، پای در میدان انتخابات بگذارم؛ میدانی که با تخریب ها، توهین ها و اتهام زنی های گسترده ای علیه خودم، خانواده ام و هوادارانم همراه بود و البته همه این ها مرا در پیمودن مسیری که انتخاب کرده بودم، مصمم و راسخ تر ساخت.
?در شرایط کنونی، آرمان اصلی کشور و مردم، تغییر وضع موجود است و برای رسیدن به این آرمان، چاره ای نبود جز اینکه با وجودِ داشتنِ برنامه ای دقیق و جامع برای حل مشکلات کشور، مبارزه ای واقعی و نه شعاری با اشرافی گری و فرصت طلبی هم آغاز می شد؛ لذا تلاش کردم، در کنار ارائه برنامه های دقیق، که توانایی اجرایی شدن آن ها نیز وجود داشت، با شیوه ای صریح و اخلاقی، مبارزه با 4 درصدی ها را آغاز کنم و در راه این مبارزه، نه از تخریب ها و تهدیدها ترسیدم و نه هیچ گاه پا را از اصول فراتر گذاشتم و در کنار شفاف سازیِ زندگیِ اقتصادیِ شخصی ام، حرفی بی سند و بی مبنا نزدم. در حالی که آنها در عین تخریب های کور، نتوانستند از لرزه ای که بر اندام شان افتاده است جلوگیری کنند، بگونه ای که تمام امکانات خویش را برای مقابله با این جنبش مردمی به خط کردند و از این پس نیز این تخریب ها توسط این 4 درصدی ها ادامه پیدا خواهد کرد.
?آنچه كه در اين مقطع اهميت دارد و حياتي است، حفظ منافع مردم، كشور و انقلاب است و اكنون كه اين آرمان بزرگ، جز با تغيير وضع موجود محقق نمي شود، باید به منظور #وحدت در جبهه ى انقلاب، تصميمى اساسي و خطير گرفت.
?لذا براى حفظ اين آرمان بزرگ، از همه ى حاميان مردمى خويش در سراسر كشور مى خواهم، كه تمام ظرفيت و حمايت خود را براى موفقيتِ برادر ارجمندمان حجت الاسلام و المسلمين سيد ابراهيم #رئيسى و به بار نشستن دولت كار و كرامت براي خدمت به مردم قرار دهند و از همه مردمی که در این مدت به تشکیل دولت مردم دل بسته بودند و از همه حامیان مردمی و یاران بی ادعایِ خودم، که بی هیچ چشمداشتی و با تمام وجود، در جهت تحقق آرمانهای انقلاب تلاش کرده اند، تشکر و قدردانی می کنم.
?انتظار ما و مردم بر این است كه اين تصميم، زمينه ساز آغاز دورانى جديد براى يك تحول اقتصادي باشد كه با قطع دست 4 درصدی ها از اقتصاد، منتج به ايجاد اشتغال جوانان برومند اين سرزمين و حمايت از مستضعفين و محرومان در ايران سربلندمان گردد.
مبارزه تازه آغاز شده است و تا ریشه کنی کامل فساد و ناکارآمدی، باید جان و آبروی خود را نیز بی چشمداشت فدا کرد.

?به عمل كار برآيد …
?محمدباقر قالیباف

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :ت

      رئیسی هم به نفع میرسلیم کنار برود اونوقت ایران گلستان میشود
      زنده باد روحانی