امروز: پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 16 ذو القعدة 1445 | 2024-05-23
کد خبر: 113311 |
تاریخ انتشار : 06 مهر 1395 - 17:10 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛ کلهر که ستاره پرسپولیس در جام رمضان سال 71 در راه رسیدن سرخ‌ها به فینال و بهترین گلزن این تیم بود می‌گوید:من و حسن شیرمحمدی برای دور دوم در هنگ‌کنگ در ترکیب تیم‌ملی بودیم اما به خاطر بازی‌های جام در جام آسیا ما در تهران ماندیم و یک مصاف […]

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛

کلهر که ستاره پرسپولیس در جام رمضان سال 71 در راه رسیدن سرخ‌ها به فینال و بهترین گلزن این تیم بود می‌گوید:من و حسن شیرمحمدی برای دور دوم در هنگ‌کنگ در ترکیب تیم‌ملی بودیم اما به خاطر بازی‌های جام در جام آسیا ما در تهران ماندیم و یک مصاف تاریخی را از دست دادیم. البته علی پروین که همزمان سرمربی تیم‌ملی فوتبال و پرسپولیس و تیم‌ملی فوتسال بود به‌جای خودش در هر 2 دوره مقدماتی و نهایی، مایلی کهن را فرستاد.

کلهر می‌گوید: در دور اول از تیم ما شیرمحمدی، خاکپور، استیلی و انصاری‌فرد بودند، برای دور دوم هم قرار بود من و شیرمحمدی با تیم برویم اما بازی پرسپولیس برابر تیم بن یاس امارات  و الاتحاد قطر مانع این اتفاق شد.

کلهر افزود :اتفاقا این همان مقطعی است که ما توانستیم الاتحاد را در جده 1-1 متوقف کنیم ومن آن گلی را که بهترین گل دوران فوتبالم بوده زدم.

کلهر که پاییز سال 71 را بهترین مقطع دوران فوتبالش می‌داند، درباره بازی‌های ایران در دوره اخیر و مسابقه تیم‌ملی فوتسال با روسیه می‌گوید: در بازی برابر روسیه با توجه به عملکرد تیم برابر برزیل و پاراگوئه، می‌توانیم راحت‌تر روسیه را ببریم چون روسیه بهترین بازیکن خودش را هم به علت محرومیت ندارد. این می‌تواند به تیم‌ملی فوتسال کشورمان کمک کند و با توجه به تکنیک ناب بازیکنان ما، تیم روسیه که به‌جز 2 بازیکن برزیلی الاصل، همه بازیکنان زمخت و کم تکنیکی هستند ما می‌توانیم آنها را ببریم و برد برابر روسیه یعنی قهرمانی چون آرژانتین و پرتغال 2 تیم دیگر نیمه‌نهایی تیم‌های قدرتمندی نیستند.

کلهر حرفش را این‌گونه کامل می‌کند که: اما این‌که ما در ادوار گذشته به نتیجه خوبی نرسیدیم باید بگویم در اکثر اوقات ما بدشانس بودیم خودتان ببینید چند بار با برزیل و اسپانیا در مرحله بعدی روبرو بودیم…قسمت ما این بوده که رسیدن ما به این مرحله در دوران حیدریان، شمسایی و ابطحی نباشد با سنگ سفیدی ، صمیمی و کشاورز بهترین عنوانمان را داشته باشیم.

251 41

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید