امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 294807 |
تاریخ انتشار : 27 تیر 1398 - 14:28 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار از رقابت‌های قهرمانی جهان با نتیجه قاطع ۳ بر صفر تونس را شکست داد. به گزارش صلح خبر، تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت ۱۳:۰۰ ظهر امروز (پنج‌شنبه) ۲۷ تیر ماه ۱۳۹۸، در نخستین بازی خود از رقابت‌های قهرمانی جوانان […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار از رقابت‌های قهرمانی جهان با نتیجه قاطع ۳ بر صفر تونس را شکست داد.

به گزارش صلح خبر، تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت ۱۳:۰۰ ظهر امروز (پنج‌شنبه) ۲۷ تیر ماه ۱۳۹۸، در نخستین بازی خود از رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان ۲۰۱۹ در بحرین با نتیجه قاطع ۳بر صفر تیم ملی تونس را شکست داد.

شاگردان بهروز عطایی از ست نخست برتری کاملی به حریف داشتند و در ست اول با نتیجه ۲۵ – ۱۳ به برتری رسیدند. ملی‌پوشان ایران ست دوم و سوم بازی را نیز به ترتیب با نتایج ۲۵ – ۱۹ و ۲۵ – ۱۹ پیروز شدند تا در مجموع، ۳بر صفر نخستین دیدار خود را با برتری پشت سر بگذارند.

والیبالیست‌های جوان ایران در مرحله گروهی این مسابقات با تیم‌های تونس،‌ روسیه و جمهوری چک هم گروه هستند که به این ترتیب، فردا (جمعه) ۲۸ تیر ماه در دومین بازی خود از این رقابت‌ها ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران، مقابل تیم ملی روسیه قرار می‌گیرند.

امیرحسین اسفندیار (کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان ایران) با کسب ۱۱ امتیاز در طول این دیدار، امتیاز آورترین بازیکن ایران شد. شاگردان عطایی در این بازی عملکرد خوبی در زدن سرویس داشتند و ۱۳ امتیاز سرویس را کسب کردند. 

ترکیب تیم ملی والیبال جوانان ایران در قهرمانی جهان:
۱- امیرحسین اسفندیار
۲- سهیل کمال‌آبادی
۳- احسان دانش‌دوست
۴- مرتضی شریفی
۵- پوریا یلی
۶- بردیا سعادت
۷- امیرحسین توخته
۸- مهدی جلوه
۹- مهران فیض امام‌دوست
۱۰- امیرمحمد فلاحت‌خواه
۱۱- امیرحسین صابری
۱۲- محمدرضا حضرت‌پور

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید