امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 20 شوال 1445 | 2024-04-28
کد خبر: 443793 |
تاریخ انتشار : 27 خرداد 1400 - 16:45 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر آیت الله سیدکمال حیدری، در بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم ایران برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، تأکید کرد: شرکت در این انتخابات وظیفه شرعی، ملی و میهنی همه اقشار مردمِ مجاهد و فداکار ایران اسلامی است. به گزارش صلح خبر، متن پیام وی به شرح زیر […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

آیت الله سیدکمال حیدری، در بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم ایران برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، تأکید کرد: شرکت در این انتخابات وظیفه شرعی، ملی و میهنی همه اقشار مردمِ مجاهد و فداکار ایران اسلامی است.

به گزارش صلح خبر، متن پیام وی به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
«ٱلَّذِینَ یَتَرَبَّصُونَ بِکُمْ فَإِن کَانَ لَکُمْ فَتْحٌ مِّنَ ٱللَّهِ قَالُواْ أَلَمْ نَکُن مَّعَکُمْ وَإِن کَانَ لِلْکافِرِینَ نَصِیبٌ قَالُواْ أَلَمْ نَسْتَحْوِذْ عَلَیْکُمْ وَنَمْنَعْکُم مِّنَ ٱلْمُؤْمِنِینَ * فَاللَّهُ یَحْکُمُ بَیْنَکُمْ یَوْمَ ٱلْقِیامَةِ * وَلَن یَجْعَلَ ٱللَّهُ لِلْکافِرِینَ عَلَی ٱلْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا» (سوره نساء، ۱۴۱)
این روزها جمهوری اسلامی ایران مرحله حساس و مهمی را از حیات مبارک خویش پشت سر می‌گذارد که اهمیت آن کمتر از تحولاتی که طی چهار دهه گذشته شاهد آن بوده، نیست؛ در حالی که در راه دفاع از ارزش‌ها و اصول اسلامی خود -که بنیان آن را امام خمینی(ره) نهاده و رهبر فقیه و فرزانه، آیت‌الله سید علی خامنه‌ای(مدظله) بر آن مسیر قدم گذاشته است- در برابر چالش‌ها و خطراتی که با آن روبه‌رو است، نبرد سخت و طاقت فرسایی را در پیش روی خود می‌بیند.

کشور امروز، در حالی انتخابات ریاست جمهوری خود را با هدف ارتقای سطح مشارکت مردمی برای شرکت در ساخت، پیشرفت و آبادانی خود در پیشِ رو دارد که دشمنان داخلی و خارجی تمام تلاش خود را برای شکست آن و تضعیف دستاوردهای این جمهوری جوان و نوپا به‌کار بسته‌اند.

ازهمین‌رو، شرکت در این انتخابات وظیفه شرعی، ملی و میهنی همه اقشار مردمِ مجاهد و فداکار ایران اسلامی است تا بدین‌وسیله بهترین و کارآمدترین گزینه را برای اداره امور کشور، تحقق آرمان‌های ملت بزرگ ایران و نیز مواجهه با چالش‌های پیش ‌رو، انتخاب کنند.

اینجانب با عنایت به تحولات داخلی و خارجی، از همة ایرانیان، از هر قومیت، مذهب و گرایشی می‌خواهم که در این انتخابات شرکت کنند تا بدین ترتیب کشور از چالش‌های ملی، سیاسی و اقتصادی با سربلندی و سرافرازی عبور نموده و فرصت سوء‌استفاده از فرصت‌طلبان و دشمنان جمهور اسلامی سلب شود: «وَقُلِ ٱعْمَلُواْ فَسَیَرَی ٱللَّهُ عَمَلَکُمْ وَرَسُولُهُۥ وَٱلْمُؤْمِنُونَ ۖ وَسَتُرَدُّونَ إِلَی عالِمِ ٱلْغَیْبِ وَٱلشَّهادَةِ فَیُنَبِّئُکُم بِمَا کُنتُمْ تَعْمَلُونَ» (سوره توبه، ۱۰۵.)
السید کمال الحیدری
۵/ذی‌القعدة/۱۴۴۲
۲۶/خرداد/۱۴۰۰
قم المقدسة.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید