امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 127806 |
تاریخ انتشار : 15 دی 1395 - 15:51 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی پایگاه RSS ؛ اجتماع > اجتماعی – همشهری آنلاین:رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه مشکل سوییچ پراید‌های سال ۸۵ به بعد حل شده است و سرقتهای آن کاهش داشته است گفت: از نظر ما پراید زیر مدل ۸۵ امنیت ندارد. به گزارش  فارس، سردا محمدرضا مقیمی در حاشیه هماش تخصصی معاونین و روسای […]

به گزارش مجله اجتماعی پایگاه RSS ؛

اجتماع > اجتماعی – همشهری آنلاین:
رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه مشکل سوییچ پراید‌های سال ۸۵ به بعد حل شده است و سرقتهای آن کاهش داشته است گفت: از نظر ما پراید زیر مدل ۸۵ امنیت ندارد.

به گزارش  فارس، سردا محمدرضا مقیمی در حاشیه هماش تخصصی معاونین و روسای ادارات مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان های سراسر کشور افزود: از سال 85 به بعد در مورد پراید در مورد سوییچ پراید سرقت کاهش یافت.

وی ادامه داد: از نظر ما پراید زیر مدل 85 امنیت ندارند، موانع و نواقص خوردوها را به مراجع می گویم و قوه قضائیه در این زمنیه با ما همکاری کرده در مورد امنیت و ارتقای امینت خودرو کار شایسته ای انجام شود تا شاهد کاهش سرقت خوردو باشیم.

مقیمی اضافه کرد: در سال های گذشته شیب تند سرقت را داشتیم اما کاهش یافت و امروز در سرقت های مهم منزل طلافروشی خودرو و موتورسیکلت و قطعات خورو و پلاک خودرو و کیف قاپی کاهش داشته و در تمام سرقت‌ها بالغ بر چهار و نیم درصد کاهش داشتیم.

وی افزود: در سرقت های خرد با برنامه ریزی موفق عمل کرده و بالغ بر 4درصد کاهش داشته سات و در تمام وقوعات کاهش داشتیم سرقت موتور با سال گذشته فرقی نداشته و سرقت قطعات خودرو با وجود کاهش و افزایش کشفیات قانع نیستیم.

مقیمی گفت: پایان امسال در بهمن، اسفند مراکز تجاری و اقتصادی فعالتر و حضور مردم افزایش می یابد در این مورد مراکز را قانع کردیم تا از پلیس افتخاری استفاده کنند تا وقوعات کاهش یابد.

This article passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Recommended article: The Guardian’s Summary of Julian Assange’s Interview Went Viral and Was Completely False.

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار RSS برای ما ارسال نمایید.

خبریار RSS

قوانین خبریار RSS

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی RSS 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید