امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 217889 |
تاریخ انتشار : 11 بهمن 1396 - 21:26 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر سخنگوی شورای فدرال روسیه با اعلام اینکه مجلس دوما هنوز درخواست رسمی از سوی سفیر آمریکا در مسکو برای دیدار با مقام های ارشد روسیه دریافت نکرده، از پیشنهاد وی برای این دیدار استقبال کرد. به گزارش صلح خبر به نقل از تاس، در پی ادعای سفیر جدید […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

سخنگوی شورای فدرال روسیه با اعلام اینکه مجلس دوما هنوز درخواست رسمی از سوی سفیر آمریکا در مسکو برای دیدار با مقام های ارشد روسیه دریافت نکرده، از پیشنهاد وی برای این دیدار استقبال کرد.

به گزارش صلح خبر به نقل از تاس، در پی ادعای سفیر جدید آمریکا در مسکو درخصوص تصمیم وی برای دیدار با چندین مقام ارشد روسیه، «والنتینا ماتوینکو» سخنگوی شورای فدرال روسیه گفت مجلس دوما روسیه هنوز چنین درخواستی برای ملاقات دریافت نکرده است.

«جان هانتزمن» پیشتر مدعی شده بود که برای ملاقات با «ماتوینکو»، «دیمیتری مدودوف» و سخنگوی دوما آمادگی دارد.

ماتوینکو گفت: تا به امروز، شورای فدرال (روسیه) هیچ درخواست رسمی برای ملاقات با سفیر آمریکا دریافت نکرده است.

وی افزود: اگر چنین درخواستی به دست من برسد مسلما به وقت کاری من بستگی دارد و همچنین به چگونگی پاسخ نهادهای آمریکایی به درخواست سفیر روسیه در واشنگتن برای دیدار با نمایندگان کنگره بستگی خواهد داشت.

ماتوینکو در عین حال بر لزوم حفظ گفتگو و ارتباط میان سفرای تمامی کشورها تاکید کرده و انجام این کار را یک اقدام اساسی در راستای ایجاد تفاهم و همکاری دوجانبه و همچنین تلاش برای برقراری گفتگو میان آنها در سطوح بالاتر دانست.

این مقام ارشد روسیه تاکید کرد: من خودم زمانی سفیر بوده ام و معتقدم وظیفه یک سفیر در کشور محل خدمت خود ایجاد مواجهه میان دو کشور نیست، بلکه باید هرچه می تواند و امکان دارد برای گام برداشتن به سمت تحکیم روابط دوستانه آنها به کار بندد. 

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید