امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 442027 |
تاریخ انتشار : 19 خرداد 1400 - 19:01 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر در پی تماس ها و ارسال پیامک های افرادی سودجو به برخی کاربران شبکه های پیام رسان خارجی که خود را منتسب به سازمان صداوسیما معرفی می کنند، رسانه ملی در این زمینه به مردم هشدار داد. به گزارش صلح خبر، حمید خواجه نژاد ـ مدیر روابط عمومی معاونت […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

هشدار صداوسیما به مردم/مراقب کلاهبرداران باشید!

در پی تماس ها و ارسال پیامک های افرادی سودجو به برخی کاربران شبکه های پیام رسان خارجی که خود را منتسب به سازمان صداوسیما معرفی می کنند، رسانه ملی در این زمینه به مردم هشدار داد.

به گزارش صلح خبر، حمید خواجه نژاد ـ مدیر روابط عمومی معاونت سیما ـ با انتشار متنی در فضای مجازی، با هشدار نسبت به اینکه «مراقب کلاهبرداران باشید!» نوشته است: صداوسیما از طریق شبکه های پیام رسان خارجی هیچگاه تماس تلفنی برقرار نمی کند. فریب پیشنهادهای اغواکننده با موضوع برنده شدن در برنامه و یا انتخابات را نخورید. پیامک های دریافتی ناشناس را باز نکنید که یا بدافزار است یا مهندسی اجتماعی برای کشف اطلاعات حسابتان.»

بر اساس اعلام برخی کاربران شبکه های اجتماعی به صداوسیما، روز گذشته و با پایان مناظره دوم، عده ای سودجو از طریق شبکه اجتماعی واتس اپ با برخی کاربران تماس گرفته و در حالی که آرم صداوسیما بر شماره آنها درج شده بود، به بهانه برنده شدن در مسابقه ای از طرف یکی از نامزدهای انتخاباتی، درخواست باز کردن پیامکی را داشتند تا از طریق اعلام کد احراز هویت به تماس گیرنده، جایزه نقدی به حساب فرد واریز شود. صداوسیما نسبت به عملکرد این کلاهبرداران هشدار داد و تاکید کرد به هیچ وجه از طریق شبکه های پیام رسان خارجی با مخاطبان خود تماس نمی گیرد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید