امروز: دوشنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 20 ذو القعدة 1445 | 2024-05-27
کد خبر: 270922 |
تاریخ انتشار : 20 فروردین 1398 - 14:28 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر وزارت خارجه اردن اعلام کرد که از سفارت سوریه در امان یادداشت رسمی را درخصوص تصمیم مقامات سوریه مبنی بر آزادی هشت شهروند اردنی در این کشور دریافت کرده است. به گزارش صلح خبر، به نقل از روسیاالیوم، سفیان القضاة، سخنگوی رسمی وزارت خارجه اردن خاطرنشان کرد که […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

وزارت خارجه اردن اعلام کرد که از سفارت سوریه در امان یادداشت رسمی را درخصوص تصمیم مقامات سوریه مبنی بر آزادی هشت شهروند اردنی در این کشور دریافت کرده است.

به گزارش صلح خبر، به نقل از روسیاالیوم، سفیان القضاة، سخنگوی رسمی وزارت خارجه اردن خاطرنشان کرد که یادداشت سفارت سوریه در امان شامل اسامی هشت تن از بازداشت شدگان اردنی است که از زمان بازگشایی مرزهای میان دو کشور در اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی توسط مسؤولان سوری بازداشت شده بودند.

القضاة در ادامه افزود: مقامات سوری این تصمیم را چند روز پس از رایزنی مسؤولان وزارت خارجه اردن با کاردار سفارت سوریه در امان درخصوص ‌پرونده بازداشت شدگان اردنی در سوریه گرفته‌اند. وزارت خارجه اردن در این دیدار مجددا خواستار آزادی اردنی‌ها و ارائه توضیح درباره علل بازداشت این اشخاص از سوی مقامات سوری شد.

سخنگوی وزارت خارجه اردن از دولت سوریه به خاطر تصمیمش مبنی بر آزادی هشت تن از شهروندان اردنی بازداشت شده تشکر و قدردانی کرد.

وی تاکید کرد که وزارت خارجه اردن بی‌وقفه با مقامات سوریه برای آزادی بقیه بازداشت شدگان در ارتباط است.

وزارت خارجه اردن اعلام کرد که ۳۰ شهروند اردنی پس از بازگشایی مرزهای دو کشور بازداشت شده‌اند و ۲۵ شهروند اردنی دیگر نیز از قبل بازداشت شده بودند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید