امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 442758 |
تاریخ انتشار : 22 خرداد 1400 - 23:33 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر معاون صدا در پیامی سالروز تاسیس رادیو معارف را تبریک گفت. به گزارش صلح خبر، متن پیام علی بخشی زاده به مناسبت سالگرد تاسیس رادیو معارف به شرح زیر است: «بسمه‌تعالی در بهمن ماه ۱۳۷۷، در سالروز میلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و در جوار حوزه […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

معاون صدا در پیامی سالروز تاسیس رادیو معارف را تبریک گفت.

به گزارش صلح خبر، متن پیام علی بخشی زاده به مناسبت سالگرد تاسیس رادیو معارف به شرح زیر است:

«بسمه‌تعالی

در بهمن ماه ۱۳۷۷، در سالروز میلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و در جوار حوزه علمیه پرافتخار شهر مقدس قم، شبکه رادیویی معارف با مأموریت ترویج و تبلیغ رسانه ای نظام جامع علمی و عملی اسلام در تمام عرصه‌های زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی پا به عرصه دنیای رسانه گذاشت تا با توکل به خدای متعال و توسل به ارواح پاک پیشوایان معصوم «علیهم‌السلام» و تکیه بر پشتیبانی علمی حوزه‌های علمیه و قدرت مدیریتی، هنری و تجهیزاتی سازمان صداوسیما به عنوان طلایه‌دار رسانه انقلابی، مصداق آشکار فرمایش حضرت امام جعفر صادق علیه السلام باشد که فرمودند: «فیفیض العلم منه الی سایر البلاد». و اکنون در سالروز تاسیس«شبکه رادیویی معارف» هستیم که رهبر  معظم انقلاب آن را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانستند.
شبکه رادیویی که فلسفه تأسیس و تقویت این شبکه را باید در مقابله با جنگ تمام عیار رسانه ای برای ترویج اندیشه های سکولار با هدف رنگ باختن ارزش ها و زندگی دینی، سست شدن بنیان خانواده، ترویج اباحی گری در میان جوانان، از بین رفتن روحیه و ارزش های انقلاب و اسلام جست و جو کرد. چراکه در هیاهوی رسانه های مدرن و جنگ روایت ها، چنانچه نیازهای دینی جامعه به درستی تبیین و تحلیل نشود، حذف دین یا انزوای دینداران حتمی به نظر می رسد.
در این شرایط، رصد دقیق و به روز تغییرات و شناخت و به کارگیری پیشران های موثر و ظرفیت های موجود توانست شبکه رادیویی معارف را همچنان در شرایط رقابت، پیشتاز، مقاوم، ثابت و مانا کند؛ طوری که تهدید ها و کاستی ها را با بهره گیری از فرصت ها و قوت ها مدیریت کند و ابتکار عمل را در شرایط رقابت به دست گیرد.
لازمه «تشخص» و «سرآمدی» رادیو معارف و تبدیل این شبکه دینی به رسانه  طراز مورد انتظار رهبر معظم انقلاب، برنامه ریزی دقیق و کارآمد و خلاقیت و نوآوری در عرصه برنامه سازی است که به یقین اهالی این شبکه در این مسیر اهتمام ویژه دارند و همچنان به تلاش مثال زدنی مشغولند.
روشن است که نیل به افق مورد انتظار یعنی جریان سازی و ارتقاء معرفت دینی روشن بینانه و ترویج رفتار دینی مخلصانه، علاوه بر هدف گذاری های دقیق برای فعالیت های میان مدت و کوتاه مدت، در گروِ پشتیبانی های فکری و معنوی حوزه های علمیه به ویژه مراجع معظم تقلید و حمایت های فنی، تجهیزاتی و مالی سازمانی از “صدای فضیلت و فطرت” است، و با لطف خداوند و عنایت ائمه اطهار صلوات الله علیهم اجمعین، و نگاه همراه با لطف و مرحمت علما بزرگوار و مراجع عظیم الشان که همیشه این رسانه دینی را مورد تفقد قرار داده اند؛ این مهم به زودی تحقق یافتنی است؛ ان شاءالله.

در پایان ضمن سپاس فراوان از تلاش و فداکاری‌های بی دریغ همکاران ارجمندم در رادیو معارف، بیست و سومین سالروز تاسیس این شبکه  رادیویی را به همه همکاران گرانقدر و شنوندگان فرهیخته صدای فضیلت و فطرت تبریک و تهنیت عرض می کنم.
سربلندی، سعادت، سلامتی و توفیقات روزافزون ملت شریف ایران  را از پروردگار منان خواستارم.»
انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید