امروز: دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 28 شوال 1445 | 2024-05-06
کد خبر: 320634 |
تاریخ انتشار : 17 آبان 1398 - 8:51 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تحریم‌های آمریکا را مضحک و در ادامه جنگ روانی آمریکا خواند که هدفشان “زنده نگهداشتن موضوع تحریم در ذهن مردم” می‌باشد. محمدجواد جمالی در گفت‌وگو با صلح خبر، با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا گفت: تحریم‌های اخیر آمریکایی‌ها مضحک است. […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تحریم‌های آمریکا را مضحک و در ادامه جنگ روانی آمریکا خواند که هدفشان “زنده نگهداشتن موضوع تحریم در ذهن مردم” می‌باشد.

محمدجواد جمالی در گفت‌وگو با صلح خبر، با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا گفت: تحریم‌های اخیر آمریکایی‌ها مضحک است. آنها می‌خواهند همچنان جنگ روانی ناشی از تحریم را زنده نگهدارند و مدام این موضوع را در ذهن مردم ایران تازه بگذارند. آنها دائما مواردی را تحریم می‌کند چون هدف ترامپ وجود پیوست جنگ روانی با تحریم است.

وی با اشاره به تحریم بخش عمران کشور گفت: همه می‌دانند ما در بسیاری از حوزه‌ها صادر کننده هستیم. اخیرا در کشور بنگلادش یکی از با کیفیت‌ترین سدهای جهان را افتتاح کردیم و در کشورهای همسایه صادرات فنی داریم. لذا این نوع تحریم‌ها تنها شوی تبلیغاتی است.

به گفته جمالی ما در خیلی از فلزات تولیدات بالا داریم. تاکنون نشان داده‌ایم که جمهوری اسلامی از تهدید تحریم‌ها به عنوان یک فرصت استفاده کرده لذا تحریم بخش عمرانی هم تنها جنبه روانی دارد.

وی با تاکید بر اینکه تحریم بخش عمرانی تاثیری در قیمت مسکن نخواهد گذاشت، گفت: ما سیمان، آجر، میلگرد و فولاد را در داخل کشور تولید می‌کنیم. از طرف دیگر آنقدر خانه خالی در کشور وجود دارد که این تحریم‌ها نمی‌تواند نگرانی از این باب به وجود آورد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید