امروز: دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 28 شوال 1445 | 2024-05-06
کد خبر: 248078 |
تاریخ انتشار : 20 دی 1397 - 22:03 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله هنری صلح خبر محمدرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار صلح خبر اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده تاکنون اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر که همزمان با تهران در مشهد انجام می شود در ۲ سینما قطعی شده است.  وی افزود: سینما هویزه که متعلق به حوزه هنری خراسان رضوی است و […]

به گزارش مجله هنری صلح خبر

محمدرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار صلح خبر اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده تاکنون اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر که همزمان با تهران در مشهد انجام می شود در ۲ سینما قطعی شده است. 

وی افزود: سینما هویزه که متعلق به حوزه هنری خراسان رضوی است و مجموعه سینمایی اطلس که توسط بخش خصوصی اداره می شود فیلم های جشنواره فجر را طبق جدولی که هفته آینده اعلام می شود برای علاقه مندان اکران خواهند کرد.

دبیر شانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد تاکید کرد: به منظور اینکه تمام شهروندان بتوانند از فیلم های جشنواره استفاده کنند تلاش می کنیم سینما سیمرغ در منطقه قاسم آباد مشهد را نیز وارد چرخه اکران کنیم که البته این موضوع  هنوز قطعی نشده است.

محمدی اعلام نمود: روز شنبه قرار است جلسه ای با مسئولان سینماهایی که قرار است فیلم های جشنواره در آنها اکران شود برگزار و برنامه ریزی لازم برای نمایش فیلم ها به انجام رسد.

وی در خصوص دلایل انتخاب سینما اطلس برای اکران فیلم های جشنواره فجر تصریح کرد: این مجموعه دارای سالن های متعددی است و تجربه برگزاری سال گذشته جشنواره را نیز در این مجموعه داریم.

دبیر شانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد خاطرنشان کرد: جزئیات بیشتر از نحوه برگزاری جشنواره فیلم فجر روزهای آینده پس از قطعی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 4509288

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید