امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 352281 |
تاریخ انتشار : 21 فروردین 1399 - 17:43 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان  با اشاره به نقش رسانه‌های جمعی در انتشار اخبار، روحیه دهی به مردم و تزریق امید در جامعه و آموزش آنها برای گذر از بحران کرونا، از رسانه‌های فعال در بازتاب فعالیت نیروی جوان کشور و تشکل‌های جوانان از جمله پایگاه صلح […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان  با اشاره به نقش رسانه‌های جمعی در انتشار اخبار، روحیه دهی به مردم و تزریق امید در جامعه و آموزش آنها برای گذر از بحران کرونا، از رسانه‌های فعال در بازتاب فعالیت نیروی جوان کشور و تشکل‌های جوانان از جمله پایگاه صلح خبر تقدیر کرد.

به گزارش صلح خبر، محمدمهدی تندگویان در نامه‌ای ضمن اشاره به شرایط خاص کشور همزمان با شیوع کرونا و ایفای نقش رسانه‌های جمعی در این ایام،  نوشته است: کسی تصور نمی‌کرد در دوران پیشرفت علم، بحرانی گریبانگیر جهان شود که انسانها را از ارتباط با یکدیگر بازدارد. هفته‌های اول قرنطینه در بهت و تعجب گذشت و کمی زمان برد تا دقیق درک کنیم چگونه باید به زندگی روزمره در این شرایط ادامه بدهیم. در کشاکش این تغییرات و تجربیات جدید دریافتیم که رسانه و فضای مجازی معتبر امن‌ترین و در دسترس‌ترین راه ارتباط انسانی در این شرایط است.
به همین علت می‌توان گفت در کنار بسیاری مشاغل که این روزها دغدغه مندی خالصانه آنها اهمیتی دوچندان یافته، قطعا رسانه‌ها، صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و… جایگاهی غیر قابل چشم پوشی دارند. پایش شبانه روزی وقایع و اخبار و انتقال درست آن به جامعه در مسیری صحیح، شاید دشوارتر از آنچه به نظر می‌رسد باشد.

وی در ادامه نامه خود نوشته است: لذا جای آن دارد که از رسانه‌های ملی و شبکه‌های استانی و خبرگزاری‌ها که در این روزهای ملتهب، پرتوان در کنار مردم ایستادند و در انتشار اخبار، روحیه دهی به مردم و تزریق امید در جامعه و آموزش آنها برای گذر از این بحران از هیچ تلاشی فرو نگذاشتند، قدردانی کنم و تشکرویژه از کادر جوان حاظر در تمام رسانه‌ها به مناسبت هفته جوان علی الخصوص خبرگزاری‌هایی که تمرکز بیشتری را بر نیروی جوان کشور و تشکل‌های جوانان نهادند و در کشاکش شرایطی که حتی خود آنها سخت درگیر بودند، بدنبال آنها رفتند و فعالیت‌هایشان را منعکس کردند.

              
تندگویان در ادامه نامه اورده است: خبرگزاری‌هایی نظیر برنا و صلح خبر که همچون گذشته از جوانان پشتیبانی کردند و تلاش‌های حقیقی آنها را در مبارزه با ویروس کرونا برای مخاطبان به نمایش درآوردند. البته که ایفای نقش رسانه در این روزهای سخت برای کمک به هموطنان و خدمت به ایشان شایسته قدردانی بیش از این‌ها است. یقین دارم همه تنها یک هدف را دنبال می‌کنیم و آنهم بازگشت به شرایط عادی و سلامت همه هموطنان است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید