امروز: دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 28 شوال 1445 | 2024-05-06
کد خبر: 441495 |
تاریخ انتشار : 17 خرداد 1400 - 10:37 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر جمعی از روزنامه‌نگاران فلسطینی در اعتراض به حمله پلیس رژیم صهیونیستی به خبرنگار شبکه الجزیره در رام‌الله تجمع کردند. به گزارش صلح خبر، به نقل از آناتولی، ده‌ها نفر از روزنامه‌نگاران فلسطینی در اعتراض به حمله پلیس اسرائیل به جیوارا البدیری، خبرنگار شبکه الجزیره مقابل دفتر این شبکه […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

جمعی از روزنامه‌نگاران فلسطینی در اعتراض به حمله پلیس رژیم صهیونیستی به خبرنگار شبکه الجزیره در رام‌الله تجمع کردند.

به گزارش صلح خبر، به نقل از آناتولی، ده‌ها نفر از روزنامه‌نگاران فلسطینی در اعتراض به حمله پلیس اسرائیل به جیوارا البدیری، خبرنگار شبکه الجزیره مقابل دفتر این شبکه در رام‌الله تجمع کردند.

معترضان در این تظاهرات که به همت سندیکای روزنامه‌نگاران فلسطین ترتیب داده شد، خشونت پلیس اسرائیل علیه اصحاب رسانه در قدس شرقی اشغالی را محکوم کردند.

ولید العمر، مدیر دفتر الجزیره فلسطین طی سخنرانی در این تظاهرات گفت: البدیری با اعمال زور سوار ماشین پلیس شده و علیه او خشونت اعمال کردند.

وی افزود: اسرائیل می‌خواهد به جای متوقف کردن حملات زشت خود علیه مردم، کسانی (روزنامه نگاران) که این اقدامات را گزارش می‌دهند، را بکشد.

پلیس رژیم صهیونیستی اخیرا به سوی شرکت‌کنندگان در تحصن حمایت از فلسطینیان در محله شیخ جراح در قدس شرقی یورش برد و جیوارا البدیری را دستگیر کرد.

تنش‌ میان اسرائیل و فلسطینیان از هفتم ماه مه امسال و به دنبال تلاش برای اخراج برخی خانواده‌های فلسطینی از خانه‌هایشان در محله شیخ جراح قدس شرقی آغاز شد.

این تنش‌ها طی روزهای بعد به تظاهرات گسترده در قدس شرقی و نوار غزه منجر شد و رژیم صهیونیستی از روز ۱۰ مه حملات هوایی و زمینی را به نوار غزه آغاز کرد. روز ۲۱ مه آتش‌بس برقرار شد.

در جریان حملات صهیونیست‌ها به غزه، ۲۵۴ فلسطینی از جمله ۶۶ کودک و ۳۹ نفر زن شهید و ۱۹۴۸ نفر زخمی شدند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید