امروز: دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 28 شوال 1445 | 2024-05-06
کد خبر: 441650 |
تاریخ انتشار : 17 خرداد 1400 - 21:52 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای رژیم صهیونیستی را از هرگونه طرح و توطئه‌ای علیه قدس و مسجد الاقصی برحذر داشت و تاکید کرد که مقاومت هر لحظه آماده واکنش است و هرگز در برابر تجاوزات و جنایات این رژیم سکوت نخواهد کرد. به گزارش صلح خبر،‌ […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای رژیم صهیونیستی را از هرگونه طرح و توطئه‌ای علیه قدس و مسجد الاقصی برحذر داشت و تاکید کرد که مقاومت هر لحظه آماده واکنش است و هرگز در برابر تجاوزات و جنایات این رژیم سکوت نخواهد کرد.

به گزارش صلح خبر،‌ طبق گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، متن این بیانیه به شرح زیر است:
“ملت و مقاومت فلسطین در نبرد شمشیر قدس قهرمانانه با دشمن روبه رو شدند و با وحدت و همدلی و ابزارهای مقاومتی مختلف توانستند پوزه دشمن را به خاک بمالند و طرح‌های شوم آن در شهر قدس برای تحمیل واقعیت‌هایی جدید از طریق کوچاندن فلسطینیان، تعقیب و بازداشت آنان و تقسیم زمانی و مکانی مسجد مبارک الاقصی را به شکست بکشانند.
دشمن صهیونیستی در برآوردهای خود کاملا به اشتباه رفت و گمان می‌کرد که شرایط برای پیشبرد چنین طرح‌های نسنجیده‌ای مهیا است و اکنون فرصتی طلایی برای تعرض به مقدسات و اصول ملت فلسطین دست داده است، اما با واکنشی قاطع و محکم مواجه شد و مقاومت که طی این سال‌ها خود را برای دفاع از قدس تقویت کرده بود و همراه با ملت فلسطین محاصره و فشارها را در این راه متحمل شده، ساکت ننشست و بهترین حامی و پشتیبان برای خیزش ساکنان قدس و کرانه باختری بود و ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ و عموم امت نیز با آنان همراه شدند و معادلات دشمن را بر هم زدند و به آن فهماندند که مسجد الاقصی دلاورمردانی دارد که تحت هر شرایطی از این مسجد و مقدسات قدس دفاع خواهند کرد و دشمن در نهایت مجبور به توقف تجاوزات خود شد و شکست خورده بازگشت.
در سایه انتشار اخبار و گزارش‌هایی مبنی بر برگزاری راهپیمایی پرچم و اوضاع حاکم بر محله الشیخ جراح و کل شهر قدس، اتاق مشترک مقاومت فلسطین این موارد را مورد تاکید قرار می‌دهد:

نخست: فرماندهان اتاق مشترک مقاومت از نزدیک پیگیر رفتارهای دشمن صهیونیستی در شهر قدس هستند و در صورتی که دشمن بخواهد دوباره به همان شرایط قبل از ۱۱ مه بازگردد، وارد میدان شده و هرگز به دشمن اجازه نخواهند داد بحران‌های داخلی خود را به ملت فلسطین انتقال دهد.

دوم: از مقاومت و پایداری ملت فلسطین در هر مکانی تقدیر می‌کنیم، این ملت قادر هستند طرح‌های دشمن صهیونیستی برای نابودی مساله فلسطین را به نابودی بکشانند.

سوم: عموم ملت فلسطین در قدس، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ را به مقابله با اشغالگران اسرائیلی به هر شیوه ممکن و جلوگیری از اجرای طرح‌های یهودی‌سازی و شهرک‌سازی این رژیم در اراضی اشغالی دعوت و تاکید می‌کنیم که مقاومت آماده دفاع از آنان در لحظه مناسب خواهد بود”.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید