امروز: دوشنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 20 ذو القعدة 1445 | 2024-05-27
کد خبر: 227278 |
تاریخ انتشار : 04 فروردین 1397 - 12:28 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از کاهش تدریجی دما در سواحل شمالی و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی مناطق خبر داد. احد وظیفه در گفت‌وگو با صلح خبر، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از کاهش تدریجی دما در سواحل شمالی و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی مناطق خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با صلح خبر، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز شنبه (۴ فروردین) وزش باد شدید در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و به تدریج در استان‌های زنجان، قزوین، کردستان، همدان، مرکزی، مازندران، گلستان، دامنه‌های جنوبی البرز، خراسان شمالی و خراسان رضوی رخ خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه طی امروز به دلیل وزش باد شدید جنوبی دمای هوا در سواحل دریای خزر و استان اردبیل و شمال غرب کشور افزایش محسوسی خواهد یافت، تصریح کرد: در برخی مناطق گیلان و مازندران دمای هوا به بیش از ۳۰ درجه سلسیوس خواهد رسید.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از اواخر امروز و اوایل فردا سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود، گفت: این سامانه بارشی موجب بارش باران، گاهی رعد و برق و در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان به تدریج در کرمانشاه، زنجان، دامنه‌های البرز مرکزی و بارش‌های پراکنده در اردبیل، گیلان، همدان و شمال ایلام خواهد شد.

وظیفه ادامه داد: بیشینه بارش در غرب استان آذربایجان غربی و غرب کردستان است که احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در این مناطق طی فردا (۵ فروردین) وجود دارد همچنین از اواخر امروز و اوایل فردا به تدریج با شمالی شدن جریانات دریای خزر مواج خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از اواسط امروز و طی فردا با وزش باد شدید بر کشور عراق و خیزش گرد و خاک و انتقال آن به غرب کشور، استان‌های واقع در غرب و شمال غرب غبارآلود پیش بینی می شود، گفت: از اواسط فردا به تدریج کاهش دما در سواحل شمالی کشور رخ خواهد داد.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۵ فروردین) کمی ابری، در بعد ازظهر ابری و اوایل شب رگبار باران همراه با وزش باد شدید و احتمال رعد و برق با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۶ فروردین) کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید