امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 119222 |
تاریخ انتشار : 10 آبان 1395 - 21:51 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی پایگاه RSS ؛ اجتماع > اجتماعی – راز سرقت ۲۰ پیتزا از پیک موتوری مغازه فست فودی پس از گذشت ۳۰ روز با دستگیری پسری آشنا فاش شد. این شخص که کارگر اخراجی پیتزا فروشی بود نمی‌دانست اگر موبایل سرقتی را به مادرش هدیه بدهد دستش رو می‌شود. حدود يك‌ماه پيش پسرجواني با مغازه پيتزافروشي […]

به گزارش مجله اجتماعی پایگاه RSS ؛

اجتماع > اجتماعی – راز سرقت ۲۰ پیتزا از پیک موتوری مغازه فست فودی پس از گذشت ۳۰ روز با دستگیری پسری آشنا فاش شد. این شخص که کارگر اخراجی پیتزا فروشی بود نمی‌دانست اگر موبایل سرقتی را به مادرش هدیه بدهد دستش رو می‌شود.

حدود يك‌ماه پيش پسرجواني با مغازه پيتزافروشي تماس گرفت و خود را مشتري جا‌زد. او گفت مهماني برپا كرده و حدود 20‌پيتزا به همراه سالاد و نوشابه و سيب‌زميني سفارش داد. صندوقدار مغازه سفارش‌ها را ثبت كرد و پس از چند دقيقه وقتي همه آنها آماده شد در اختيار پيك موتوري مغازه قرار داد تا به‌دست مشتري برساند اما تازه داماد كه به تازگي در پيتزافروشي به‌عنوان پيك موتوري استخدام شده بود نمي‌دانست مشتري پيتزاها، جوان آشنايي است كه نيت شومي در سر دارد.

  • يك ساعت بعد

تازه داماد درحالي‌كه به‌شدت هراسان بود خود را به اداره پليس رساند و مدعي شد كه در دام 2سارق مسلح گرفتار شده است. وي گفت:زماني كه سفارش‌ها را در سبد موتورم گذاشتم وراهي آدرس مورد نظر شدم، داخل كوچه، جواني مرا صدا زد و مدعي شد كه پيتزاها را خودش سفارش داده است. زماني كه سفارش‌ها را تحويلش دادم، مرد جوان از من قيمت فاكتور را پرسيد، هنوز پولش را پرداخت نكرده بود كه ناگهان فرياد زد سارقي مسلح پشت سر من است.

وقتي برگشتم مردي چاقو به‌دست ايستاده بود و تهديد كرد كه هرچه پول دارم در‌اختيارش قرار دهم. من هم از ترسم پول، ساعت، حلقه نامزدي و گوشي‌هاي موبايلم را تحويل سارق مسلح دادم.دزد مسلح حتي موتور مرا هم كه براي مغازه فست فودي بود سرقت كرد. او حتي جوان مشتري را هم تهديد كرد و من ابتدا گمان كردم آنها با هم نيستند اما وقتي همه اموالم را گرفت و هر دو با هم فرار كردند متوجه شدم كه با هم همدست بودند. من كاملا شوكه شده بودم و وقتي به‌خود آمدم آنها فرار كردند.

  • هديه دردسرساز دزد به مادرش

با اعلام اين شكايت، تيمي از كارآگاهان بادستور قاضي علي وسيله ايرد موسي بازپرس شعبه پنجم دادسراي ويژه سرقت تهران تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كردند. كارآگاهان با انجام رديابي‌ها پي بردند كه گوشي شاكي فعال شده است و از اين طريق زن ميانسالي كه سيم‌كارت داخل گوشي‌اش بود دستگير شد.

او از همه جا بي‌خبر عنوان كرد كه موبايل را پسرش به او هديه داده و فكر نمي‌كرده سرقتي باشد. در ادامه پسر اين زن به دام افتاد و مشخص شد كه همان جواني است كه نقش مشتري را بازي كرده و همدست سارق مسلح بوده تا از اين طريق، از تازه داماد سرقت كند. از سوي ديگر مشخص شد كه اين جوان پيش از اين در پيتزا فروشي كار مي‌كرده اما از سوي صاحب آنجا اخراج شده بود. با راهنمايي اين متهم همدست وي دستگير شد و هردو براي انجام تحقيقات به دادسراي ويژه سرقت منتقل شدند.

محمد طراح نقشه سرقت كه كارگر اخراجي فست فودي بود به قاضي گفت:وقتي صاحب پيتزافروشي مرا اخراج كرد و حقوقم را كامل پرداخت نكرد، عصباني شدم و نقشه انتقام‌جويي كشيدم تا به او ضربه بزنم. وي ادامه داد: براي اجراي اين نقشه با همدستي دوستم به مغازه پيتزافروشي زنگ زديم و درخواست 20پيتزا به همراه سالاد و سيب‌زميني كرديم تا به صاحب كار سابقم ضربه بزنم.

او خيلي پول دوست بود و مي‌دانستم اين اتفاق خيلي برايش گران تمام مي‌شود. وقتي پيك موتوري در محل حاضر شد همه سفارش‌ها رابه همراه اموالش سرقت كرديم. آن شب چند تا پيتزا را با خود به خانه هايمان برديم و مابقي را هم به رفتگران داديم. پس از سرقت چون تازه‌كار بودم موبايل را به مادرم هديه دادم و اصلا فكرش را نمي‌كردم كه از اين طريق سرانجام گير خواهيم افتاد. همدست وي به اجراي نقشه سرقت اقرار كرد و گفت كه به‌خاطر رفاقتي كه با دوستش داشته وارد اين بازي شده است. اين دو متهم با قرار قانوني در اختيار كارآگاهان قرار گرفتند وتحقيقات در اين خصوص همچنان ادامه دارد.

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار RSS برای ما ارسال نمایید.

خبریار RSS

قوانین خبریار RSS

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی RSS 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید