امروز: دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 28 شوال 1445 | 2024-05-06
کد خبر: 370555 |
تاریخ انتشار : 21 تیر 1399 - 12:24 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سبک زندگی صلح خبر آموزشگاه مراقبت زیبایی برترین‌ها: حفظ زیبایی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که هر فردی به نوبه خود به آن اهمیت می‌دهد. این موضوع در رابطه با خانم‌ها به مراتب مهم‌تر می‌شود و جنبه‌های تخصصی‌تری را نیز به خود می‌گیرد. به همین دلیل هم هست که سالن‌های زیبایی از […]

به گزارش مجله سبک زندگی صلح خبر

آموزشگاه مراقبت زیبایی

برترین‌ها: حفظ زیبایی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که هر فردی به نوبه خود به آن اهمیت می‌دهد. این موضوع در رابطه با خانم‌ها به مراتب مهم‌تر می‌شود و جنبه‌های تخصصی‌تری را نیز به خود می‌گیرد. به همین دلیل هم هست که سالن‌های زیبایی از آپشن‌ها و امکانات بالایی در رابطه با مراقبت از پوست و زیبایی برخوردار هستند که تنوع انتخاب‌ها را نیز افزایش می‌دهد.

طبیعی است که پشت سر گذاشتن هر کدام از امکانات و روش‌های مراقبت زیبایی می‌تواند به نوبه خود هزینه‌های بالایی را به دنبال داشته باشد و طبیعی است که با توجه به شرایط اقتصادی موجود، خیلی از افراد نتوانند با بودجه‌های خود از پس این هزینه‌ها برآیند.

به همین دلیل نیز شاید اولین و یا حتی تنها تصمیمشان این باشد که طور کلی بی‌خیال مراقبت زیبایی شوند. در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با راهکاری درست و ایده‌آل آشنا کنیم که در نهایت بتوانید به سبک خودتان و در درست‌ترین حالت ممکن روش‌های مراقبت زیبایی را دنبال کنید.

آموزشگاه مراقبت زیبایی

آموزشگاه مراقبت زیبایی

مشاوره مستقیم با مدیر آموزشگاه مراقبت زیبایی خانه آرزوها جهت شرکت در دوره ها

۰۹۱۲۱۰۶۳۸۱۳
۰۹۰۳۱۰۴۸۵۴۱

 

آموزشگاه مراقبت زیبایی خانه آرزو‌ها

با توجه شرایط اقتصادی موجود، یکی از بهترین راه‌ها آن است که به قول معروف «به جای ماهی دادن، ماهی گیری را آموزش دهیم» به همین خاطر هم آموزشگاه مراقبت زیبایی خانه آرزو‌ها تصمیم دارد که با برگزاری کلاس‌هایی خصوصی و یا نیمه خصوصی که به صورت فشرده و یا عادی، کوتاه مدت یا بلند مدت برگزار می‌شوند، برای سطوح مبتدی، حرفه‌ای و یا تکمیلی به آموزش‌های روز دنیا بپردازد و به خانم‌ها نحوه مراقبت از زیبایی را آموزش دهد.

آموزشگاه مراقبت زیبایی

آموزشگاه مراقبت زیبایی

جهت مشاهده نمونه کارها و رضایتمندی کارآموزان از اینستاگرام بازدید کنید.

@shahrzad_academy

 

کلاس‌های برگزار شده در آموزشگاه مراقبت زیبایی خانه آرزو‌ها در دو شیفت صبح و عصر برگزار می‌شوند و در آن‌ها به این موارد اشاره می‌گردد:

  • ابروی تخصصی و بی‌نظیر
  • گریم عروس و میکاپ ژورنالی و خودآرایی چهره

آموزشگاه مراقبت زیبایی

آموزشگاه مراقبت زیبایی

  • رنگ و لایت سال

آموزشگاه مراقبت زیبایی

  • پکیج طلایی ناخن، مانیکور و پدیکو

آموزشگاه مراقبت زیبایی

  • فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو

آموزشگاه مراقبت زیبایی

  • کاشت مژه
  • اپیلاسیون
  • پاکسازی صورت

آموزشگاه مراقبت زیبایی

  • براشینگ، شینیون و انواع بافت

آموزشگاه مراقبت زیبایی

آموزشگاه مراقبت زیبایی

به همین دلیل هم هست که آن‌ها می‌توانند دیگر خودشان از پس روش‌های مراقبت زیبایی و حفظ زیبایی ظاهرشان برآیند، بدون آنکه لازم باشد ماهانه مجبور به پرداخت هزینه‌هایی سنگین به سالن‌های آرایشی باشند.

آموزشگاه مراقبت زیبایی خانه آرزو‌ها با مدیریت خانم محمدی به عنوان یکی از معتبرترین آموزشگاه‌های مراقبت زیبایی در شهر تهران، با حضور بیش از ۱۵ مربی مجرب در لاین‌ها و زمینه‌های مختلف موفق به ارائه مدرک به بیش از ۱۰۰ کارآموزش موفق شده است که هر کدام در زمینه‌های مختلف مشغول به کار بوده‌اند. این آموزشگاه مراقبت زیبایی با ارائه دیپلم‌های بین‌المللی با تعرفه‌های دولتی، تبدیل به یکی از بهترین انتخاب‌ها در این حوزه شده و به همین دلیل نیز از اقبال بالایی برخوردار است.

ویژگی‌های آموزشگاه مراقبت زیبایی خانه آرزو‌ها

یکی از مزیت‌های این آموزشگاه که آن را در میان با سایر رقیب‌های خود برتر می‌دارد آن است که تمامی مدل‌ها و لوازم کار در دوره‌های آموزش مراقبت زیبایی به صورت کاملاً رایگان در دسترس هنرجویان قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که این آموزشگاه با برگزاری کلاس‌هایی در روز‌های تعطیل خانم‌های شاغل را نیز تحت پوشش و آموزش خود قرار می‌دهد. علاوه بر این کلاس‌هایی ویژه نیز در شهرستان‌ها برگزار می‌شود که با وجود خوابگاه رایگان، بازدهی بالایی در کنار پشتیبانی خود برای هنرجویان به دنبال دارد.

باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در آموزشگاه مراقبت زیبایی خانه آرزو‌ها دوره‌هایی نیز برای دریافت جوایز از سالن‌های زیبایی و هم‌چنین دوره‌های رایگانی برای مشاوره کسب و کار آرایشگری برگزار می‌شود که تمامی این‌ها در کنار هم، مجموعه و پکیج ایده‌آلی را برای خانم‌های هنرجو فراهم می‌کند تا بتوانند با آسودگی خاطر از امکانات موجود بهره گرفته و از این به بعد خودشان بتوانند از پس کار‌های مراقبت زیبایی خود به سادگی برآیند.

آموزشگاه مراقبت زیبایی

ارائه مدرک معتبر

داشتن مدرک معتبر در رشته‌های آرایشی و مراقبت زیبایی یکی از عوامل مهم به حساب می‌آید. با گذراندن دوره‌های آموزشی در آموزشگاه مراقبت زیبایی خانه آرزوها، مدرکی رسمی و معتبر به شما اعطا خواهد شد که با در دست داشتن این مدرک قادر خواهید بود کسب و کار خود را در این زمینه راه‌اندازی کرده و شغلی پر درآمد داشته باشید.

آموزشگاه مراقبت زیبایی

جهت مشاوره رایگان در مورد دوره‌ها همین حالا با ما تماس بگیرید.

۰۲۱-۴۴۲۸۲۱۱۳

۰۲۱-۴۴۲۸۲۱۱۴

۰۲۱-۴۴۲۸۲۱۱۵

ارتباط مستقیم با مدیر آموزشگاه

۰۹۱۲۱۰۶۳۸۱۳
۰۹۰۳۱۰۴۸۵۴۱

آموزشگاه مراقبت زیبایی

جهت مشاهده نمونه کارها و رضایتمندی کارآموزان از اینستاگرام بازدید کنید.

@shahrzad_academy

جهت دریافت پاسخ سوالات خود کلیک کنید.

آموزشگاه مراقبت زیبایی

نشانی: تقاطع ستارخان و پل شیخ فضل اله، ضلع جنوب‌غربی پل، پلاک ۵۹۴.

آدرس از مترو: متروشادمان، تاکسی پل ستارخان.

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا ویدئو یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و ویدئو ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید