امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 6 ذو القعدة 1445 | 2024-05-13
کد خبر: 225897 |
تاریخ انتشار : 17 اسفند 1396 - 17:30 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر دامغان – معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طی سال جاری ۷۹۰ نفر از کارگران قربانی حوادث ناشی از کار شدند که نسبت به سال قبل کاهش داشته است. احمد مشیریان در گفتگو با خبرنگار صلح خبر، ضمن بیان اینکه بیشترین حوادث حاصل از کار […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

دامغان – معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طی سال جاری ۷۹۰ نفر از کارگران قربانی حوادث ناشی از کار شدند که نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

احمد مشیریان در گفتگو با خبرنگار صلح خبر، ضمن بیان اینکه بیشترین حوادث حاصل از کار ناشی از سقوط و یا پرتاب اشیاء ساختمانی بوده است، اظهار داشت: در سال جاری ۷۹۰ نفر براثر این حوادث جان باختند که بی‌احتیاطی و عدم رعایت اصول ایمنی مهم‌ترین علل حوادث بوده است.

وی افزود: برای کاهش حوادث کاری، تفاهم‌نامه‌ای از سوی مرکز تحقیقاتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برای آموزش کارگران و کارفرمایان بسته‌شده که اقدامات لازم برای ارتقای ایمنی به کارگران آموزش داده می‌شود.

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره مهم‌ترین حوادث کاری سال گذشته و با اشاره به حادثه معدن زمستانی یورت در استان گلستان، گفت: پس از آن حادثه برای جلوگیری از حوادث در معادن کارگروه معدنی تشکیل و درباره مسائل ایمنی در تمام کشور تجدیدنظر شده است.

مشیریان تصریح کرد: مهم‌ترین برنامه معاونت اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ایجاد شغل برای یک‌میلیون نفر در سال آینده در بخش‌های مختلف است که این موضوع در دستور کار ویژه این وزارتخانه قرار دارد.

وی بابیان اینکه میزان عیدی و پاداش آخر سال کارگران دو ماه حقوق و حداکثر تا سقف سه ماه است، گفت: عیدی کارگران از سوی پیمانکاران پرداخت‌شده و اگر کسانی هستند که هنوز عیدی خود را دریافت نکرده‌اند تا آخر سال به آن‌ها پرداخت می‌شود.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید