امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 20 شوال 1445 | 2024-04-28
کد خبر: 318885 |
تاریخ انتشار : 09 آبان 1398 - 10:44 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر مقامات پاکستان از کشته شدن دست‌کم ۶۴ نفر در حادثه آتش‌سوزی یک قطار مسافربری در استان شرقی “پنجاب” خبر دادند. به گزارش صلح خبر، حادثه آتش سوزی زمانی رخ داد که برخی از مسافران قطار اقدام با آماده کردن صبحانه با اجاق گازهایی بودند که بر خلاف قوانین قطار به […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

مقامات پاکستان از کشته شدن دست‌کم ۶۴ نفر در حادثه آتش‌سوزی یک قطار مسافربری در استان شرقی “پنجاب” خبر دادند.

به گزارش صلح خبر، حادثه آتش سوزی زمانی رخ داد که برخی از مسافران قطار اقدام با آماده کردن صبحانه با اجاق گازهایی بودند که بر خلاف قوانین قطار به همراه داشتند.

در این حادثه که در نزدیکی شهر “لیاقت‌پور” استان پنجاب رخ داد، سه واگن قطار دچار حریق شد و شدت حادثه نیز در حدی بود که بسیاری از مصدومان حادثه برغم نجات از آتش اما در شرایط جسمی وخیم قرار دارند و احتمال افزایش تلفات وجود دارد.

همچنین این آتش‌سوزی به حدی گسترده بود که ارتش پاکستان نیز نیروهای خود را برای شرکت در عملیات اطفای حریق به محل حادثه اعزام کرد.

هنوز فهرست و اسامی قربانیان و زخمی‌های این آتش‌سوزی منتشر نشده است و کارشناسان پزشکی قانونی در حال شناسایی هویت قربانیان حادثه هستند.

از سوی دیگر قطار دیگری برای انتقال بازماندگان حادثه به شهر “راولپندی” -محل حادثه- اعزام شد.

به دنبال وقوع این حادثه عارف علوی، رئیس جمهور پاکستان و عمران خان نخست وزیر این کشور در پیام هایی با ابراز تاسف از وقوع حادثه، به خانواده‌های قربانیان تسلیت گفتند.

بنا بر گزارش آسوشیتدپرس، حوادث ریلی در پاکستان اغلب به دلیل ضعف زیرساخت‌های ریلی و سهل‌انگاری‌های ماموران در اجرای قوانین رخ می‌دهند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید