امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 349156 |
تاریخ انتشار : 04 فروردین 1399 - 21:54 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر صلح خبر/سیستان و بلوچستان سرپرست فرمانداری شهرستان دشتیاری سیستان وبلوچستان گفت: قریب به ۴۰ روستای این شهرستان در محدوده هلگداری ها،سیتارها دلگان ها، سندها و کلانی ها تحت محاصره سیلاب می باشد و پیش‌بینی می‌شود با افزایش حجم آب و سرریز شدن سدزیردان؛ آب به داخل منازل روستاییان وارد […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

صلح خبر/سیستان و بلوچستان سرپرست فرمانداری شهرستان دشتیاری سیستان وبلوچستان گفت: قریب به ۴۰ روستای این شهرستان در محدوده هلگداری ها،سیتارها دلگان ها، سندها و کلانی ها تحت محاصره سیلاب می باشد و پیش‌بینی می‌شود با افزایش حجم آب و سرریز شدن سدزیردان؛ آب به داخل منازل روستاییان وارد شود.

 جمشید سارانی اظهار کرد: همزمان با آغاز سامانه بارشی، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان تشکیل، نقاط آسیب پذیر شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام شده است.

وی ادامه داد: بارندگی که از امروز آغاز شده، موجب پدید آمدن خساراتی در حوزه راه، زیرساخت‌های روستایی و تاسیسات برق شده است.

 سرپرست فرمانداری دشتیاری افزود: با همکاری جمعیت هلال احمر، تمهیدات لازم از قبیل پیش بینی بالگرد مورد نیاز و چند دستگاه قایق برای جابجایی اهالی اندیشیده شده است.

 وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مواد غذایی، ماشین‌آلات لجستیکی جهت امدادرسانی و بازگشایی راه ها موردنیاز می‌باشد.

 ایرانی افزود: تاکنون علاوه بر محاصره بودن چهل روستا توسط سیلاب و خسارت ۱۱۰ میلیون تومانی به زیرساخت های برق، به ۶ دهانه پل، ۴۰ کیلومتر راه روستایی، ۲۵ کیلومتر راه فرعی، تعداد چهار راه روستایی نیز مسدود می باشد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید