امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 440965 |
تاریخ انتشار : 14 خرداد 1400 - 22:58 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر رئیس سازمان صداوسیما و مرکز سیما فیلم در پیام هایی جداگانه درگذشت مسعود بهبهانی‌نیا، نویسنده پیشکسوت سریال‌های تلویزیونی را تسلیت گفتند. به گزارش صلح خبر و به نقل از روابط عمومی صداوسیما، متن پیام عبدالعلی عسگری _رئیس صداوسیما – به این شرح است: «درگذشت نویسنده چیره دست و متعهد، آقای […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

رئیس سازمان صداوسیما و مرکز سیما فیلم در پیام هایی جداگانه درگذشت مسعود بهبهانی‌نیا، نویسنده پیشکسوت سریال‌های تلویزیونی را تسلیت گفتند.

به گزارش صلح خبر و به نقل از روابط عمومی صداوسیما، متن پیام عبدالعلی عسگری _رئیس صداوسیما – به این شرح است:

«درگذشت نویسنده چیره دست و متعهد، آقای مسعود بهبهانی‌نیا را که فیلم‌نامه‌های او خالق مجموعه‌های نمایشی موفقی بوده است، تسلیت عرض می‌کنم. قلم شیوای آن نویسنده توانمند همواره سریال‌هایی را خلق کرده که محوریت آن تقویت بنیان خانواده بوده است و استقبال مخاطبان از مجموعه‌هایی چون کیمیا، خاک سرخ، نرگس و ترانه مادری گواه این بود که بهبهانی‌نیا ذائقه مخاطب ایرانی را به خوبی می‌شناسد. از درگاه خداوند متعال برای آن نویسنده متعهد که از همرزمان شهید جهان آرا بوده است، علو درجات و برای بازماندگان به‌ویژه خانواده محترم و همکاران او دررسانه ملی صبر و اجر مسئلت دارم.»

مرکز سیمافیلم در پی درگذشت زنده‌یاد مسعود بهبهانی‌نیا پیام تسلیتی منتشر کرد که به شرح زیر است: 

«درگذشت زنده‌یاد مسعود بهبهانی‌نیا، ستاره ارزشمند و گرانقدری که باعث خلق آثاری ماندگار و خاطره‌ساز شد، موجب تأثر و اندوه عمیق جامعه هنری و مردم هنردوست شد. ایشان از فعالان و پیشکسوتان عرصه نویسندگی در کشور بود که زحمات زیادی در این عرصه کشید و بارها با قلم تاثیرگذارش موجب ساخت آثاری ماندگار شد.

بهبهانی‌نیا نویسندگی سریال‌های «نرگس»، «خاک سرخ»، «ترانه مادری»، «کیمیا»، «فاصله‌ها» و… را عهده‌دار بود و به عنوان فردی اثرگذار و فعال در این عرصه بارها مورد تقدیر رسانه ملی قرار گرفت. خبر درگذشت این ستاره بااخلاق که در حال نگارش سریال «برف بی صدا می‌بارد» بود، موجب اندوه و تاثر خانواده رسانه ملی، جامعه هنری و مردم همیشه قدردان کشورمان شد. 

مرکز سیمافیلم درگذشت این ستاره گرانقدر و باارزش را به خانواده ایشان، اهالی رسانه ملی و جامعه هنری کشور تسلیت می‌گوید.»

مسعود بهبهانی‌نیا ـ نویسنده باسابقه سریال‌های تلویزیونی ـ به علت سکته قلبی در سن ۶۵ سالگی درگذشت.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید