امروز: جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 10 ذو القعدة 1445 | 2024-05-17
کد خبر: 218465 |
تاریخ انتشار : 12 بهمن 1396 - 10:58 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر مدیر امور استان های کارگروه ساماندهی مد و لباس فجر از همراهی ۱۵ استان با هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر خبر داد. به گزارش صلح خبر، علی‌اصغر زیلایی درباره روند برگزاری جشنواره‌های استانی هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر گفت: : تاکنون از میان ١٥ استان […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

مدیر امور استان های کارگروه ساماندهی مد و لباس فجر از همراهی ۱۵ استان با هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر خبر داد.

به گزارش صلح خبر، علی‌اصغر زیلایی درباره روند برگزاری جشنواره‌های استانی هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر گفت: : تاکنون از میان ١٥ استان حاضر در هفتمین جشنواره مد و لباس فجر، برخی از آنها به برپایی جشنواره های استانی اقدام کرده اند و برخی دیگر همزمان با جشنواره در تهران برگزار خواهند شد.

مدیر امور استان‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور درباره سطح کیفی آثار جشنواره‌های استانی در سال جاری اظهار داشت: خوشبختانه امسال با فعالیت چشمگیر و مؤثری از سوی کارگروه‌های استانی حوزه مد و لباس روبرو بودیم و هر سال شاهد مشارکت بیشتر فعالان و طراحان نیز هستیم.

زیلایی با اشاره به اینکه بنابر تصمیم‌های شورای سیاست‌گذاری جشنواره مد و لباس کشور، چند بخش جشنواره به صورت غیر متمرکز برگزار می‌شوند اظهار داشت: امسال در هفتمین دوره جشنواره مد و لباس فجر، بخش اقوام و استان‌ها به صورت مستقل در استان‌های معین‌شده برگزار خواهد شد. سال ۹۱ در کل کشور ۴ جشنواره مد و لباس به صورت غیر متمرکز برگزار شد که این تعداد در سال ۹۳ به ۸ جشنواره در سال‌های ۹۴ و ۹۵ به ترتیب به ۱۹ و ۲۰ عدد رسید. امسال هم با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته، جشنواره استانی در ۱۵ استان کشور به طور همزمان با مرکز برگزار خواهد شد.

مدیر امور استان‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور تصریح کرد: ۷ استان کشور هم از ابتدای سال ۹۶، جشنواره مد و لباس برگزار کرده‌اند که این آمارها نشان می‌دهد ما یک سیر صعودی را طی کرده‌ایم.

او تأکید کرد: نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های استانی حوزه مد و لباس دارای شماره و ترتیب استانی و شماره و ترتیب کشوری است و استان‌هایی هستند که ۴ دوره جشنواره مد و لباس استانی را برگزار کرده‌اند. استان‌های مرکزی، گلستان، ایلام و خراسان جنوبی جزو استان‌های پیشرو در زمینه برگزاری جشنواره‌های استانی هستند.

هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از ششم تا سیزدهم اسفندماه  ۹۶ همزمان در تهران و چندین استان کشور برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان در فرصت باقیمانده و تمام ایام هفته می‌توانند با مراجعه به سایت iranmode.com و یا حضور در دبیرخانه جشنواره، ثبت نام خود را در بخش‌های مختلف انجام دهند.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید