امروز: سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 22 شوال 1445 | 2024-04-30
کد خبر: 243631 |
تاریخ انتشار : 14 آبان 1397 - 9:30 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر به گزارش خبرنگار صلح خبر، منصور رستمی کوهی  شامگاه گذشته در چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان خوزستان اظهار کرد: از ۱۹ آبان برپایی ۱۳ نمایشگاه کتاب در استان را برنامه ریزی و بزرگترین آن در کتابخانه مرکزی اهواز خواهد بود. وی افزود: با همکاری کانون پرورشی فکری […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

به گزارش خبرنگار صلح خبر، منصور رستمی کوهی  شامگاه گذشته در چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان خوزستان اظهار کرد: از ۱۹ آبان برپایی ۱۳ نمایشگاه کتاب در استان را برنامه ریزی و بزرگترین آن در کتابخانه مرکزی اهواز خواهد بود.

وی افزود: با همکاری کانون پرورشی فکری کودکان در چهار مرحله به روستاها رفتیم و در این ایام دوباره آن را اجرایی می کنیم. نقدهای کتاب را به صورت جدی در سطح استان دنبال و یک نقد ملی هم با نقد آثار مصطفی مستور که از نویسندگان بزرگ و به نام خوزستان است، درنظر گرفتیم.

رستمی کوهی با اشاره به هماهنگی با آموزش و پرورش خوزستان و نواختن زنگ کتاب و کتابخوانی در روز ۲۴ آبان ادامه داد: برای اولین بار در اهواز برگزاری سمینار وقت مطالعه، حافظه و یادگیری را به صورت عمومی در دو روز برنامه ریزی کردیم.

 مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان با اشاره به افتتاح دو کتابخانه در منطقه منبع آب اهواز و سریه شهرستان باوی بر استفاده گسترده از فضای مجازی تأکید کرد و گفت: اجرای شبانه کتاب و کودک در شهرستان های مختلف استان نیز برنامه ریزی شده است.

رستمی کوهی با اشاره به اینکه تنها منبع مدیریت کتابخانه ها بحث نیم درصد شهرداری ها بوده که این سهم همواره با چالش مواجه بوده است، اعلام نمود: ۱۳ کتابخانه با ۷۰ نفر نیروی انسانی در اهواز داریم و وقتی شهرداری اهواز برای هفت ماهه اول سال فقط ۵۰ میلیون تومان پرداختی داشته باشد، قطعا کارهای مدیریتی با مشکل مواجه و بودجه ای برای انجام کارهای فرهنگی نمی ماند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته برای یک دوره سه کتابخانه ۶۰ میلیون تومان قبض آب بها صادر شده ادامه داد: حداقل یک فکر اختصاصی برای کتابخانه های اهواز داشته باشیم.

رستمی کوهی در پایان از برنامه ریزی برای اجرای ۷۸۶ برنامه از ۱۹ تا ۳۰ آبان در سطح کتابخانه ها خبر داد.
 

کد خبر 4450260

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید