امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 5 ذو القعدة 1445 | 2024-05-12
کد خبر: 435416 |
تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1400 - 19:31 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر صلح خبر/تهران وزیر صنعت،‌معدن و تجارت با اشاره به اینکه از واردات پارچه به کشور جلوگیری می کنیم گفت: ۱۳۷ کارخانه کشور در حوزه تولید پارچه مبلی فعال است. علیرضا رزم حسینی عصر شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از کارخانه تولید منسوجات چوبی در جمع خبرنگاران اعلام […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

صلح خبر/تهران وزیر صنعت،‌معدن و تجارت با اشاره به اینکه از واردات پارچه به کشور جلوگیری می کنیم گفت: ۱۳۷ کارخانه کشور در حوزه تولید پارچه مبلی فعال است.

علیرضا رزم حسینی عصر شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از کارخانه تولید منسوجات چوبی در جمع خبرنگاران اعلام نمود: امروز توفیق شد که در شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک حضور پیدا کنیم و اولین بازدید از کارخانه تولید پارچه مبلی بود.

رزم حسینی با بیان اینکه با طرح توسعه‌ای این کارخانه و یک هزار و ۵۰۰ میلیارد سرمایه گذاری جدید برای یک هزار نفر ایجاد اشتغال خواهد شد، گفت: ظرفیت تولید پارچه در ایران کامل است و از واردات بی رویه هم جلوگیری می‌کنیم و بی نیاز هستیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۱۳۷ کارخانه در حوزه تولید انواع پارچه مبلی و موارد مربوطه تولید دارند.

وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به بازدید از کارخانه‌ای در شهرک صنعتی پیشوا افزود: این کارخانه چندین سال است که تعطیل می‌باشد و در خصوص محصولات چوب فعال بوده و با توجه به بررسی‌های صورت گرفته مشکل این کارخانه سرمایه در گردش و مواردی مربوط به بانک بود که در این راستا رایزنی‌هایی با بانک انجام شده که طی آن مشکلات کارخانه برطرف شود و با رفع این موارد حداقل ۲۰۰ نفر می‌توانند در آنجا مشغول شوند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید