امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 171606 |
تاریخ انتشار : 27 مرداد 1396 - 2:31 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگ و هنر صلح خبر بازیگر سریال های تلویزیونی «خوش غیرت» و «خوش رکاب» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: تجربه تمامی این سال ها ثابت کرده که اصولاً وزرای ارشاد چندان در چگونگی امور فرهنگی و هنری کشور دخیل نیستند و این معاونت های زیرمجموعه آن ها و مشاوران شان هستند که سیاست […]

به گزارش مجله فرهنگ و هنر صلح خبر

بازیگر سریال های تلویزیونی «خوش غیرت» و «خوش رکاب» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: تجربه تمامی این سال ها ثابت کرده که اصولاً وزرای ارشاد چندان در چگونگی امور فرهنگی و هنری کشور دخیل نیستند و این معاونت های زیرمجموعه آن ها و مشاوران شان هستند که سیاست گذاری ها را شکل می دهند و عموماً بر اساس سلایق شخصی و دیدگاه های خودشان امور فرهنگی و هنری کشور را به پیش می رانند از این رو ضروری است که شخص وزیر ارشاد معاونینی را انتخاب نماید که از همه نظر اصلح خبر باشند.

وی ادامه داد: دیگر تکرار بس است؛ ما تا چه زمانی باید شاهد آن باشیم که همواره تعداد بسیار اندکی از افراد در پست ها و مقام های مختلف وزارت ارشاد و نهادهای تابعه آن جا به جا می شوند؟؛ سازمان سینمایی که متأسفانه بدتر از سایر معاونت ها و حوزه های تابعه وزارت ارشاد است و همواره تعدادی افراد مشخص در این سازمان حضور دارند که پست های شان با هم عوض می شود. ما امروزه نیازمند حضور نیروهای جوان و خلاق با اندیشه ها و تفکرات نو و به روز در سیستم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سینمایی هستیم.

کاسبی سپس با تأکید بر اینکه در کشور قحط الرجال نیامده است اظهار داشت: سیستمی که اینک جریان اداره امور فرهنگی و هنری کشور را در دست دارد برای این کار پیر شده و کارآیی چندانی برای توسعه، رشد و ارتقای امور فرهنگی نداشته و نمی تواند داشته باشد از این رو ضروری است که شخص وزیر ارشاد با توجه به این نکته مهم یک پالایش اساسی و همه جانبه در وزارت ارشاد انجام دهد.

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد برای فیلم سینمایی «پدر» خاطرنشان کرد: اگر تغییرات اساسی در چینش مدیران زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رخ بدهد ما می توانیم به این مطلب امیدوار باشیم که تغییراتی مثبت به نفع تمامی حوزه های فرهنگی و هنری صورت گیرد در غیر این صورت قطعاً شاهد تکرار مکررات و همان رویه های غلط پیشین در این وزارتخانه خواهیم بود.

وی در خاتمه این گفتگو تأکید کرد: سینمای ایران به عنوان یکی از ارکان و بخش های مهم سیستم فرهنگی و هنری کشور امروزه بیش از هر زمان دیگری نیازمند تغییرات اساسی و چشمگیر است؛ متأسفانه ما شاهد آن هستیم که نارضایتی سینماگران از وضعیت سینما به بالاترین حد خود در تمامی سال های پس از انقلاب رسیده و این اتفاق بسیار ناراحت کننده و نگران کننده است.

Let’s block ads! (Why?)

سینماپرس

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
  2. شما می توانید از بخش خبریار صلح خبر، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
  3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
  4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
  6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
  7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
  8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی و خبریار صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید