امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 20 شوال 1445 | 2024-04-28
کد خبر: 119672 |
تاریخ انتشار : 13 آبان 1395 - 22:50 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛ پيروزي تيم‌هاي نفت، صبا، ذوب آهن و فولاد یک شانزدهم نهایی | گزارش دیدارهای جام حذفی فوتبال ورزش > فوتبال – همشهری آنلاین:دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امروز با چهار دیدار پیگیری شد که طی آن نفت تهران، صبای قم، ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان موفق به عبور […]

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛

پيروزي تيم‌هاي نفت، صبا، ذوب آهن و فولاد

یک شانزدهم نهایی | گزارش دیدارهای جام حذفی فوتبال

ورزش > فوتبال – همشهری آنلاین:
دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امروز با چهار دیدار پیگیری شد که طی آن نفت تهران، صبای قم، ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان موفق به عبور از سد حریفان خود شدند.

به گزارش “ورزش سه”، دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با پیروزی تیم های لیگ برتری مقابل حریفان خود پیگیری شد و طی آن نفت تهران موفق شد در مازندران از سد نساجی عبور کند. تک گل این دیدار را رضا اسدی به ثمر رساند. نفت تهران در مرحله بعدی به مصاف شهرداری فومن خواهد رفت.

صبای قم در یک بازی یک طرفه مقابل شهدای گروس بیجار به برتری دست یافت و حسن زاده ابطحی(2 گل) و سیف پناهی زننده 4 گل شاگردان صمد مرفاوی مقابل این حریف بودند. صبای قم در مرحله یک هشتم نهایی استقلال تهران را پیش روی خود خواهند دید.

فولاد خوزستان که در دقایق ابتدایی بازی توسط اسماعیل شریفات به گل دست یافته بود در ادامه باگلی که رضا نبی زاده برای فولاد یزد بازی را با نتیجه تساوی در پایان 90 دقیقه به پایان رساند. شاگردان نعیم سعداوی که در آخرین دقایق این بازی با اخراج عبدالله کرمی 10 نفره به کار خود ادامه می دادند، موفق شدند روی پنالتی اعلام شده توسط ساسان انصاری به گل برتری و پیروزی بخش خود دست یابند و به مرحله بعدی گام بردارند. فولاد در این مرحله به مصاف نفت و گاز گچساران که با توجه به انصراف راه آهن به این مرحله رسیده، خواهند رفت.

در آخرین دیدار امروز نیز ذوب آهن موفق شد در کرج برابر اکسین این شهر که فیروز کریمی را روی نیمکت خود داشت با تک گل مرتضی تبریزی به پیروزی دست یابد و در مرحله بعدی رقابت ها باید به مصاف شاگردان رسول خطیبی و ماشین سازی تبریز برود.

  • اکسین البرز 0 – ذوب آهن اصفهان 1

اکسین بعد از صعود به لیگ دسته اول و کسب نتایج قابل قبول در هفته های گذشته اینبار برابر ذوبی قرار گرفته که بهترین عملکرد خود را در این سال ها در جام حذفی به جا گذاشته اند و مدعی اصلی این رقابت ها محسوب می شوند. قهرمان فصل قبل که اینبار مجتبی حسینی را روی نیمکت خود می بیند کار سختی برابر فیروز کریمی پیش رو خواهد داشت.
ترکیب اکسین البرز: سعید رازانی، میثم آقابابائی، بهنام عسگرخانی، مسیح زاهدی، مجید ترکاشوند، اصغر کریمی، محمود شفیعی، شاهین شفیعی، امیر میربزرگی، اسماعیل فرهادی و علی امیری.
سرمربی: فیروز کریمی
ترکیب ذوب آهن اصفهان: محمدرشید مظاهری – مهدی مهدی پور – محمد نژاد مهدی – محمد حسینی – احسان پهلوان – مرتضی تبریزی – علی همام – حجت حق وردی – دانیال اسماعیلی فر – محمد صلصالی – یاسر فیضی.
سرمربی: مجتبی حسینی

* با توجه به رنگ کردن خطهای محوطه جریمه ذوب آهن دروازه بان این تیم خارج از دروازه به گرم کردن پرداخت.
* در فاصله 1 ساعت مانده به آغاز بازی 30 نفر از هواداران اکسین در ورزشگاه حضور دارند. هنوز خبری از تماشاگران ذوب آهن نیست.
* در فاصله 30 دقیقه به شروع بازی حدود 100 هوادار اکسین در ورزشگاه حاضرند.

*اکسین 0 – 1 ذوب آهن – مرتضی تبریزی (دقیقه 11): پاس عرضی با اشتباه مدافعین اکسین به تبریزی رسید. شوت اول را رازانی دفع کرد ولی در برگشت تبریزی در حالی که تعادل نداشت توپ را وارد دروازه کرد.

ذوبی ها که عنوان قهرمانی فصل گذشته جام حذفی را به خود اختصاص داده اند، در کرج برابر اکسین قرار گرفتند و در همان دقایق ابتدایی توانستند حریف دسته اولی را تحت تاثیر خود قرار دهند و با حملات پردامنه خود در نهایت توسط مرتضی تبریزی به گل دست یافتند.

اکسین که با هدایت فیروز کریمی امیدوار به تغییر نتیجه بود حملات مناسبی را روی دروازه رشید مظاهری ترتیب داد اما موفق به باز کردن دروازه این گلر ملی پوش نشد تا ذوبی ها با پیروزی زمین را ترک کنند و به مرحله بعدی این رقابت ها راه یابند.

  • فولاد یزد 1 – فولاد خوزستان 2

فولاد خوزستان که با نعیم سعداوی در هفته های اخیر به نتایج مناسبی دست یافته نمی خواهد در استادیوم شهید نصیری یزد مقابل حریف خود غافلگیر شود و بلایی که در سال 88 مقابل تربیت یزد بر سر آنها آمد را بار دیگر تجربه کنند و با شکست یزد را ترک کنند.
ترکیب فولاد یزد: ایمان نخودساز، درویش مهدی آبادی، ایمان کیانی، وحید ارمی، سیدرضا طلبه، سید حسینی، جواد شفیعی پور، رضا نبی زاده، علیرضا بیگ زاویه، محمد قبادی زارع و نعمت بخشی پور
سرمربی: محمود امیری
ترکیب فولاد خوزستان: وحید طالب لو، ایوب والی، عبدالله کرمی، سروش سعیدی، مهرداد جماعتی، احمد عبدالله زاده، حمید بوحمدان، چاگو، عبدالله ناصری، اسماعیل شریفات و ساسان انصاری
سرمربی: نعیم سعداوی

دقیقه 5: اسماعیل شریفات که این روزها عملکرد خوبی در ترکیب فولاد خوزستان از خود به جا گذاشته در همان دقایق ابتدایی توانست تیمش را به گل برساند و فولاد را پیش بیندازد.

* دیدار دو تیم طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات و روابط عمومی فدراسیون فوتبال بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

* موسوی نماینده مردم یزد تماشاگر ویژه این بازی است و پیش از شروع بازی به سمت نیمکت فولادی ها رفت و به آنها خوش آمد گویی گفت.
*تنها تغییر ترکیب فولاد برای این دیدار نسبت به بازی با استقلال حضور مهرداد جماعتی به جای یوسف وکیا درترکیب است. سروش سعیدی به جناح راست خط دفاعی منتقل شده تا مهرداد جماعتی در پست دفاع چپ بازی کند.
* عبدالله کرمی و حمید بوحمدان دو بازیکنی هستند که از جمع فولادی ها در این دیدار و تا به این لحظه کارت زرد دریافت کرده اند.

  • صبای قم 4 – شهدای گروس بیجار 0

صبای قم مقابل کم و نشان ترین تیم این مرحله از رقابت ها دیدار پرگلی را به نمایش گذاشت و توانست جواز صعود به مرحله بعدی این رقابت ها را به دست آورد. تیم شهدای گروس بیجار که مصائب زیادی برای سفر به قم متحمل شده بود در حالی برابر شاگردان صمد مرفاوی قرار گرفت که در مرحله قبل با کناره گیری گل گهر سیرجان به این مرحله راه یافته بود اما ما در این دیدار با چهار گلی که حسن زاده، سیف پناهی و ابطحی (2گل) به ثمر رساندند به کار خود خاتمه داد تا شاگردان صمد مرفاوی با عبور از این حریف به دیدار استقلال تهران برود.

صبای قم: محمدباقر صادقی، وحید علی‌آبادی، حمیدرضا دیوسالار، قاسم دهنوی(دقیقه 78، مسعود حق‌جو)، پویا سیف‌پناهی، مهران امیری، میلاد ابطحی، کیوان امرایی، امید جهانبخشی(دقیقه 74، کریم اسلامی)، رضا عنایتی و احمد حسن زاده.
سرمربی: صمد مرفاوی
ترکیب شهدای گروس بیجار: مهدی اکبری، شهرام الماسی، محمد میرزایی، میثم مرادزاده، سید رضا سبحانی، افشین بهرامپور، اصغر بهرامپور، محسن حیدری(68- سامان جباریان)، آرش ترکمندی(63- فرشاد زندکریمی)، افشین ولایتی و قاسم سوار(46- میثم باشوکی)
سرمربی: رشید طهماسبی

* حدود 100 نفر تماشاگر بیجاری برای حمایت از تیمشان به ورزشگاه یادگار امام قم رفتند و از دقایق ابتدایی به تشویق تیمشان پرداختند.

* با وجود رایگان اعلام شدن این مسابقه کمتر از 50 تماشاگر صبا به ورزشگاه رفتند.

دقیقه 21: احمد حسن زاده موفق شد اولین گل این دیدار را برای صبای قم به ثمر برساند تا صبایی ها به پیروزی برابر حریف امیدوار باشند.

* دقیقه 36 مسابقه امید جهانبخشی به دلیل تمارض در محوطه جریمه تیم گروس اخطار گرفت.

* این دیدار با کمترین توجه از سوی اهالی ورزش همراه شده است. تنها دو خبرنگار در اتاق رسانه ای این دیدار را پوشش می دهند و تبلیغات دور زمین نیز انجام نشده است. نکته عجیب اما عدم حضور عکاسان ورزشی برای ثبت لحظات حساس این بازی است.

در دقیقه 46 میثم باشوکی جانشین قاسم سوار در ترکیب شهدای گروس بیجار شد.

دقیقه 63: ارسال عنایتی از جناح چپ زمین را ابطحی با ضربه سر وارد دروازه تیم گروس کرد و دومین گل خود را نیز به ثمر رساند.

صبای قم 3 شهدای گروس 0: (دقیقه 70، میلاد ابطحی): بازیکن جوان صبایی ها موفق شد روی ارسال مناسب با پای چپ دروازه حریف را برای سومین بار باز کند و صبا را شانس اصلی پیروزی در این بازی قرار دهد.

* کریم اسلامی پس از سه بازی دوباره به ترکیب صبا بازگشت و دقیقه 74 به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

صبای قم 4 شهدای گروس بیجار 0: (دقیقه 89، سیف پناهی) سیف پناهی توپ ریباند شده به گوشه محوطه جریمه را با شوت روی پا به کنج دروازه زد و چهارمین گل صبا را به ثمر رساند.

  • نساجی مازندران 0 – نفت تهران 1

تیم پرطرفدار شمال کشور در حالی امروز برابر شاگردان علی دایی قرار گرفت که هفته ای پرحاشیه را پشت سر گذاشته بود و در نهایت نیز با تک گلی که در همان دقایق ابتدایی دریافت کرد بازی را واگذار کرد تا با جام حذفی وداع کند. تک گل رضا اسدی در دقیقه 4 این بازی شاگردان علی دایی را با پیروزی به مرحله بعدی این رقابت ها فرستاد تا آنها در دور یک هشتم نهایی شهرداری فومن را پیش روی خود داشته باشند.

ترکیب نساجی: وحید مهدی خانی، میلاد احمدی، کاظم حیات منش، مرتضی غلامعلی تبار، حمید نعمتی، عباس یحیی بیگی، میثم کریمی، محمد علی نژاد، مجتبی رمضانی، احسان تاییدی و محمد عباس زاده
سرمربی: محمود فکری
ترکیب نفت تهران: میلاد فراهانی، احمد آل‌نعمه، ایگور پراهیچ، میلاد فخرالدینی، وحید حمدی‌نژاد، رضا اسدی، اکبر صادقی، فرید محمدی‌زاده، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و عیسی آل‌کثیر
سرمربی: علی دایی

دقیقه 4: رضا اسدی موفق شد با ضربه سر دروازه نساجی را باز کند و شاگردان علی دایی را از حریف پیش بیندازد.

* دقیقه 33: هواداران نساجی یاد و خاطره مهرداد اولادی را زنده نگه داشتند و با شعارهایی به تشویق مهاجم فقید فوتبال ایران و مازندران پرداختند.

*دقیقه 35 بعد از خطای شدید محمد علی‌نژاد روی میلاد فخرالدینی و با دخالت میلاد احمدی مدافع نساجی، جو بازی ملتهب شد. در پی این درگیری میلاد احمدی از نساجی و میلاد فخرالدینی از نفت کارت زرد گرفتند و فرید یعقوب نیا مربی نساجی از روی نیمکت این تیم اخراج شد. بازی با 8 دقیقه تاخیر و از دقیقه 43 از سرگرفته شد.

* عیسی آل کثیر در نیمه اول این دیدار به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد تا عباس بوعذار جانشین این بازیکن شود.

دقیقه 54: ضربه عباس بوعذار روی حرکت زیبای تیمی نفتی‌ها با دخالت مهدی‌خانی به بیرون رفت.

دقیقه 63: ضربه سر ارسلان مطهری روی ارسال رضا اسدی از بالای دروازه به بیرون رفت.

* در حالی که محمد عباس زاده به شدت به تعویض خود در اواسط نیمه دوم معترض بود، تماشاگران نساجی به تشویق محمود فکری پرداختند تا حمایت خود را از سرمربی نشان دهند و مهاجم خود را به آرامش فراخواندند.

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید