امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 121381 |
تاریخ انتشار : 25 آبان 1395 - 20:18 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل پایگاه صلح خبر ؛ جهان > روسیه‌ و قفقاز – همشهری آنلاین:رئیس جمهوری منتخب آمریکا و رئیس جمهوری روسیه در نخستین گفت‌وگوی تلفنی خود به بررسی اوضاع سوریه پرداخته و توافق کردند روابط دو جانبه بین دو کشور را عادی کنند و گسترش دهند. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری راشاتودی، در این […]

به گزارش مجله بین الملل پایگاه صلح خبر ؛

جهان > روسیه‌ و قفقاز – همشهری آنلاین:
رئیس جمهوری منتخب آمریکا و رئیس جمهوری روسیه در نخستین گفت‌وگوی تلفنی خود به بررسی اوضاع سوریه پرداخته و توافق کردند روابط دو جانبه بین دو کشور را عادی کنند و گسترش دهند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری راشاتودی، در این گفت‌وگوی تلفنی دونالد ترامپ ، رئیس جمهوری منتخب آمریکا و ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهوری روسیه به تبادل نظر درباره “اقدامات متحد به منظور مقابله با یک دشمن واحد که همان تروریسم بین‌المللی و افراط گرایی جهانی است”، پرداختند.

کرملین در بیانیه‌ای اعلام کرد: پوتین و ترامپ همچنین به بررسی راه‌هایی برای سازش و از میان برداشتن بحران در سوریه پرداختند. ترامپ و پوتین توجه ویژه خود را بر اهمیت ایجاد یک اقدام باثبات برای روابط دو جانبه به واسطه اقدامات اقتصادی و تجاری میان دو کشور معطوف کرده و اعلام کردند که به دنبال همکاری سازنده هستند.

پوتین و ترامپ همچنین بر حفظ ارتباط میان دو کشور توافق کرده و درباره ایده دیدار دو طرفه به گفت‌وگو پرداختند.

کرملین در ادامه بیانیه خود آورده است: سال آتی میلادی دویست و دهمین سالگرد آغاز روابط دیپلماتیک میان روسیه و آمریکا است و گفت‌وگوی تلفنی میان ترامپ و پوتین باعث افزایش همکاری‌ها میان دو کشور خواهد شد و دو طرف در این گفت‌وگو درباره برقراری ثبات و امنیت در سراسر جهان صحبت کردند.

تیم ترامپ در بیانیه‌ای اعلام کرد: پوتین پیروزی کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تبریک گفته است.

ویاچسلاو ولودین، رئیس پارلمان روسیه به کانال تلویزیونی NTV روسیه گفت: پوتین و ترامپ به تبادل دیدگاه‌های خود در زمینه‌های مختلف پرداخته که ممکن است اوضاع میان دو کشور را کاملا تغییر دهد چرا که دو طرف نقطه نظرات “یکسانی” دارند.

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید