امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 6 ذو القعدة 1445 | 2024-05-13
کد خبر: 218841 |
تاریخ انتشار : 13 بهمن 1396 - 18:10 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: خوشحالم که یک برد دیگر به بردهایمان اضافه شد. به گزارش صلح خبر، حمیدرضا گرشاسبی پس از پیروزی این تیم مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران، گفت: خوشحالم که یک برد دیگر به بردهای پرسپولیس اضافه شد. ان‌شاءالله این روند ادامه داشته باشد تا با […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: خوشحالم که یک برد دیگر به بردهایمان اضافه شد.

به گزارش صلح خبر، حمیدرضا گرشاسبی پس از پیروزی این تیم مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران، گفت: خوشحالم که یک برد دیگر به بردهای پرسپولیس اضافه شد. ان‌شاءالله این روند ادامه داشته باشد تا با روحیه بهتری در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم. به کادرفنی و بازیکنان تیم تبریک می‌گویم. همچنین یک تبریک ویژه به هواداران تیم می‌گویم که در این روز سرد به استادیوم آمدند و روی صندلی‌های یخ زده نشستند و تیم‌شان را تشویق کردند. مسئولان استادیوم آزادی خیلی تلاش کردند تا این بازی برگزار شود.

او در پاسخ به این سوال که از باشگاه دیناموزاگرب برای دیدن بازی چند نفر از بازیکنان تیم پرسپولیس آمده بودند چه نظری دارید، گفت: فعلا که خبری نیست و بیشتر بازیکنان پرسپولیس علاقه‌مندند که در این باشگاه فعالیت‌شان را ادامه دهند. یکسری افراد هستند که غیرحرفه‌ای عمل می‌کنند و اگر کارشان را ادامه دهند قطعا آنها را معرفی خواهیم کرد. بعضی‌ها دارند شیطنت‌هایی می‌کنند با توجه به اینکه پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات محروم است مانع تمدید قرارداد بازیکن‌ها شوند.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که خبری مبنی بر اینکه مسقط به عنوان زمین بی‌طرف بین بازی‌های تیم‌های ایرانی و عربستانی معرفی شده است، اظهار کرد: من هنوز چنین خبری را ندیدم. باید فدراسیون به ما اعلام کند که چه تصمیمی گرفته شده تا ما این خبر را به رسانه‌ها بگوییم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید