امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 12 ذو القعدة 1445 | 2024-05-19
کد خبر: 341525 |
تاریخ انتشار : 23 بهمن 1398 - 19:35 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر صلح خبر/کرمان رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران گفت: ۶ اسنفدماه سمینار گردشگری اتاق های بازرگانی مشترک ۳۴ کشور از جمله چین، روسیه، ترکیه، بلژیک، عمان، قطر، هند، کویت و … را برگزار خواهیم کرد و از این کشورها دعوت کرده ایم که بگوییم ایران ۱۰۰ درصد امنیت دارد […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

صلح خبر/کرمان رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران گفت: ۶ اسنفدماه سمینار گردشگری اتاق های بازرگانی مشترک ۳۴ کشور از جمله چین، روسیه، ترکیه، بلژیک، عمان، قطر، هند، کویت و … را برگزار خواهیم کرد و از این کشورها دعوت کرده ایم که بگوییم ایران ۱۰۰ درصد امنیت دارد و باید خوشبین بود و تا جای ممکن داشته هایمان را به رخ دنیا بکشیم زیرا ایران پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار زیادی دارد.

“علی اکبر عبدالملکی” عصر امروز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران در جمع خبرنگاران کرمانی اظهار کرد: امسال برخلاف سال های گذشته نمایشگاه گردشگری ایران فوق العاده است که نشان دهنده آن است که گردشگری در ایران همچنان زنده است و نفس می کشد.

وی افزود: اخیرا اتفاقات ناخوشایندی در کشور افتاد و قرار بر این شده ایران تحریم شود اما شک نکنید ایران امن ترین کشور دنیاست و این مسائل اتفاقی گذرا بود.

رییس کمیسیون گردشگری اتاق ایران با تاکید بر اینکه این شرایط نیز می گذرد و باید رسانه به این بپردازند که وضعیت ما امن است و باید خودمان اتفاقات خوب را بزرگ نمایی کنیم گفت: باید به نحو خوبی از این وضعیت گذر کنیم و گاهی رسانه ها به برخی مسائل دامن می زنند و بزرگ نمایی می کنند که درخواست داریم دست به دست هم داده و یک برند ملی بسازیم که هرکس به ایران پای می گذارد، دلش را جای بگذارد و با این برند جلو برویم و اتاق بازرگانی قطعا می تواند در این هدف تاثیر گذار باشد و همکاری های لازم را نیز انجام خواهیم داد.

وی اظهار کرد: ۶ اسنفدماه سمینار گردشگری اتاق های بازرگانی مشترک ۳۴ کشور از جمله چین، روسیه، ترکیه، بلژیک، عمان، قطر، هند، کویت و … را برگزار خواهیم کرد و از این کشورها دعوت کرده ایم که بگوییم ایران ۱۰۰ درصد امنیت دارد و باید خوشبین بود و تا جای ممکن داشته هایمان را به رخ دنیا بکشیم زیرا ایران پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار زیادی دارد.

عبدالملکی با اشاره به حضور میراث فرهنگی استان کرمان در کنار کمیسیون گردشگری اتاق در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی ایران در تهران تصریح کرد: وقتی بخش دولتی و خصوصی در کنار هم حرکت می کنند، شاهد اتفاقات بسیار خوبی در آن حوزه خواهیم بود. شک نکنید امسال غرفه های کرمان رتبه عالی و نتایج بهتر از دیگران را کسب می کند و قطعا باید همه اتاق های بازرگانی و میراث استان ها این کار را انجام داده و نگاه ویژه ای داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ظرفیت های گردشگری استان کرمان تصریح کرد: کرمان با وسعتی به اندازه چند کشور اروپایی، در نوع خود بی نظیر است که هم کویر و هم جنگل دارد و چهار فصل است.

به گزارش صلح خبر، “مسعود اسکندری” مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در این بازدید اظهار کرد: استان کرمان به صورت ویژه در نمایشگاه حضور پیدا کرده و چینش بسیار خوبی در این نمایشگاه دارد.

وی افزود: کرمان پتانسیل های زیادی از جمله آثار ثبت جهانی، آثار باستانی مشهور و اقلیم چهار فصل دارد و مهم ترین مولفه، معرفی است که باید از استان آغاز شود.

اسکندری با اشاره به اینکه گردشگران خارجی به دنبال سایت های جهانی هستند، تصریح کرد: برای گردشگران داخلی نیز باید تبلیغ و داشته های استان کرمان معرفی شود و تمهیداتی در حوزه ریلی و هوایی این استان نیز اندیشیده و مردم مشتاق شوند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید