امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 342888 |
تاریخ انتشار : 08 مهر 1397 - 9:18 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر گران‌ترین خودروی رولز رویس را بشناسید پایگاه خودرو پلاس: رولز رویس یک شرکت خودروساز بریتانیایی است، که در زمینه مهندسی، طراحی، تولید و توزیع خودروهای لوکس فعالیت می‌نماید. این شرکت در سال ۱۹۰۶ توسط چارلز رولز و هنری رویس، تحت نام رولز رویس تأسیس شد. شرکت رولز رویس از سال […]

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر

گران‌ترین خودروی رولز رویس را بشناسید

پایگاه خودرو پلاس: رولز رویس یک شرکت خودروساز بریتانیایی است، که در زمینه مهندسی، طراحی، تولید و توزیع خودروهای لوکس فعالیت می‌نماید. این شرکت در سال ۱۹۰۶ توسط چارلز رولز و هنری رویس، تحت نام رولز رویس تأسیس شد. شرکت رولز رویس از سال ۱۹۱۴ بخش طراحی و تولید موتورهای هوا گرد را نیز به خط تولید کارخانه‌های خود اضافه کرد. این شرکت با ساختن خودروهای لوکس، مشتری‌های خاصی برای خود دارد.

گران قیمت ترین خودروی شرکت رولزرویس را بشناسید

شرکت رولز رویس با تولید گران‌قیمت‌ترین خودروی خود به دنیا ثابت کرد که دقیقا همان ماشینی را ارایه می‌دهد که مشتری او می‌خواهد. Rolls-Royce Sweptail با قیمت ۱۳ میلیون دلار گران‌قیمت‌ترین خودروی فروخته شده در تاریخ است. ساخت این خودرو ۴ سال زمان برده است و برای یکی از مشتریان بسیار خاص این شرکت است که نام او فاش نشده است. تنها یک مدل از این خودرو طراحی شده است. خودروهای مختلفی هستند که در دسته‌ی خودروهای لوکس قرار می‌گیرند اما هیچ‌کدام نمی‌تواند ادعا کند گران‌قیمت‌تر از Sweptail است.

گران قیمت ترین خودروی شرکت رولزرویس را بشناسید

این خودرو دارای یک سقف شیشه ای پانوراما و طراحی به سبک نسل خودروهای  ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ است. این خودرو منحصر به فرد است. مدیر عامل شرکت Rolls-Royce Motor Cars گفت: “Sweptail یک خودرو خیره‌کننده است. ما با دقت به خواسته مشتریان خاص خود گوش می‌دهیم و دقیقا خودرویی را طراحی می‌کنیم که آن‌ها می‌خواهند.”

گران قیمت ترین خودروی شرکت رولزرویس را بشناسید

هیچ جزییاتی در مورد اینکه هزینه‌های ماشین برای نگهداری و بیمه چه مقدار است فاش نشده است، اما مطمئنا خودرویی با این قیمت هزینه‌های بالایی هم دارد. 

گران قیمت ترین خودروی شرکت رولزرویس را بشناسید

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید