امروز: دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 28 شوال 1445 | 2024-05-06
کد خبر: 309643 |
تاریخ انتشار : 29 شهریور 1398 - 10:13 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر نمایشگاه نقاشی «برای عشق و صلح خبر» روز شنبه (۳۰ شهریور ماه) همزمان با روز جهانی صلح خبر در تالار آبی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می‌شود. به گزارش صلح خبر و به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، نمایشگاه نقاشی «برای عشق و صلح خبر» حاصل تلاش […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

نمایشگاه نقاشی «برای عشق و صلح خبر» روز شنبه (۳۰ شهریور ماه) همزمان با روز جهانی صلح خبر در تالار آبی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش صلح خبر و به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، نمایشگاه نقاشی «برای عشق و صلح خبر» حاصل تلاش جمعی از کودکان ایرانی است که به همت گروه کودک و فرهنگ و با حمایت معنوی کمیته هنرهای تجسمی ایکوم ایران در این مجموعه برگزار می‌شود.

این مجموعه آثار در یک پروژه فرهنگی هنری دو ساله خلق شده و طی آن کودکان دبستانی به همراه والدین خود با شرکت در کارگاه‌های مرتبط با نمایشگاه‌های «موزه لوور در تهران» و «باستان‌شناسی و هنر سرزمین هلند به روایت موزه‌ درنتس» برگزار شده در موزه ملی ایران و همچنین گشت‌های فرهنگی «من در باغ‌ها و خانه‌های ایرانی» برگزار شده در مجموعه نیاوران و دیگر موزه‌ها، ضمن قرار گرفتن در روندی صلح خبر آمیز با فرهنگ‌های مختلف و تبادلات آنها آشنا شده و برداشت خود را به تصویر کشیده‌اند.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه یک روزه می‌توانند روز شنبه (۳۰ شهریور ماه) از ساعت ۹ تا ۱۸ به تالار آبی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند. این مجموعه تا ساعت ۱۹ فعال است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید