امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 343350 |
تاریخ انتشار : 02 اسفند 1398 - 10:07 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر چند روز پیش به دلیل وجود محدودیت سوخت برای نیروگاه‌ها کشور با خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده مواجه شد اما اکنون سخنگوی صنعت برق شرایط شبکه برق را کاملا نرمال پیش‌بینی و اعلام کرده است که دیگر خاموشی برنامه‌ریزی شده نخواهیم داشت. مصطفی رجبی در گفت‌وگو با صلح خبر، با بیان […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

چند روز پیش به دلیل وجود محدودیت سوخت برای نیروگاه‌ها کشور با خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده مواجه شد اما اکنون سخنگوی صنعت برق شرایط شبکه برق را کاملا نرمال پیش‌بینی و اعلام کرده است که دیگر خاموشی برنامه‌ریزی شده نخواهیم داشت.

مصطفی رجبی در گفت‌وگو با صلح خبر، با بیان این‌که در حال حاضر وضعیت شبکه برق کشور کاملا پایدار است و هیچ محدودیتی برای تامین برق مشترکان وجود ندارد، اظهار کرد: در روزهای پیش‌رو به هیچ عنوان خاموشی برنامه‌ریزی شده نخواهیم داشت و تمام کارها بر اساس برنامه در حال انجام است.

وی درباره وضعیت تامین سوخت نیروگاه‌ها، تاکید کرد: اکنون برای تامین سوخت نیروگاه‌ها نیز مشکل جدی وجود ندارد و با هماهنگی که با وزارت نفت، شرکت ملی گاز و شرکت ملی نفت انجام شده، سوخت نیروگاه‌ها در شرایط نرمالی تحویل داده می‌شود و هیچ مشکلی در این بخش وجود ندارد.

وی افزود: میزان مصرف سوخت گاز نیروگاه‌ها به نسبت سوخت مایع افزایش یافته و اکنون نیروگاه‌ها بیشتر از گاز استفاده می‌کنند به‌گونه‌ای که سوخت اغلب نیروگاه‌ها گاز است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت صادرات نیز، گفت: مقرر شده که صادرات برق افزایش پیدا نکند اما آنچه که متعارف بود، در حال انجام است البته باید گفت میزان سوخت مصرفی برای تولید برق به منظور صادرات حدود یک درصد گاز مصرفی در بخش خانگی است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید