امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 54406 |
تاریخ انتشار : 03 اسفند 1394 - 13:58 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

کسب 23 مدال برای نمایندگان ایران در تنیس روی میز آزاد قطر به گزارش صلح خبر پایگاه پایگاه صلح خبر ایران:مسابقات انفرادی و دونفره رقابت‌های بین‌المللی نوجوانان و جوانان در دوحه قطر با کسب ۲۳ مدال رنگارنگ توسط نمایندگان کشورمان در بخش تیمی، انفرادی و دونفره به پایان رسید. به گزارش سايت فدراسیون تنیس روی […]

کسب 23 مدال برای نمایندگان ایران در تنیس روی میز آزاد قطر

به گزارش صلح خبر پایگاه پایگاه صلح خبر ایران:مسابقات انفرادی و دونفره رقابت‌های بین‌المللی نوجوانان و جوانان در دوحه قطر با کسب ۲۳ مدال رنگارنگ توسط نمایندگان کشورمان در بخش تیمی، انفرادی و دونفره به پایان رسید.

به گزارش سايت فدراسیون تنیس روی میز، در رقابت‌های انفرادی جوانان پسر، امیرحسین هدایی در مرحله یک چهارم نهایی با پیروزی 4 بر 2 مقابل حمید شمس به نیمه نهایی راه یافت، ولی در این مرحله با باخت برابر حریف تایلندی به مدال برنز دست یافت.

در مسابقات انفرادی دختران و در مرحله یک چهارم نهایی، ملیکا کرمی، بازیکن ارزشمند کشورمان شگفتی مسابقات را رقم زد و موفق شد جولیا سلزاک با رنکینگ جهانی 85 و سید یک مسابقات از لهستان را 4 بر 2 شکست داده و به مرحله نیمه نهایی راه یابد. کرمی در جمع چهار بازیکن برتر مسابقات تا یک قدمی فینالیست شدن هم پیش رفت و در حالی که 3 بر 2 از حریف هندی خود پیش بود، در نهایت 4 بر 3 مغلوب شد و او نیز مدال برنز را برای کشورمان کسب کرد.

در مسابقات نوجوانان پسر، امین احمدیان در مرحله نیمه نهایی 3 بر 2 بوراس از تونس را برد به فینال رسيد. در دیگر دیدار این مرحله علی‌اکبر شعاری با شکست مقابل حریف تایلندی از راه‌یابی به فینال بازماند و مدال برنز گرفت.

مریم فرعی و ملیکا کرمی که در رقابت‌های تیمی موفق به کسب مدال طلا شدند، در مرحله نیمه نهایی نوجوانان به مصاف هم رفتند که فرعی 3 بر 1 به پیروزی رسید و فینالیست شد. در دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی شقایق حسین‌زاده در یک دیدار نزدیک 3 بر 2 بازی را به دیا پاراگ از هند واگذار کرد و به همراه کرمی به مقام سوم مشترک و مدال برنز دست یافت. مریم فرعی در دیدار نهایی نوجوانان دختر 3 بر 1 مغلوب حریف هندی شد و مدال نقره گرفت.

در مسابقات دو نفره نوجوانان دختر، تیم مشترک شقایق حسین‌زاده و دیا پاراگ از هند با پیروزی 3 بر 1 برابر کرمی و فرعی به مدال طلا دست یافت و تیم کرمی و فرعی نقره گرفت.

تیم دو نفره شعاری و احمدیان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های دو نفره با حساب 3 بر 2 مغلوب تیم تونس شد و از راه‌یابی به فینال بازماند و مدال برنز دریافت کرد.

در مسابقات دونفره جوانان دختر نیز مدال برنز برای کشورمان به دست آمد. در مرحله نیمه نهایی این پیکارها فاطمه جمالی فر و صبا صفری مغلوب تیم الجزایر شدند و از صعود به فینال بازماندند.

و بالاخره در مسابقات دونفره جوانان پسر، تیم امیرحسین هدایی و حمید شمس با باخت به تیم تایلند به مدال برنز دست یافتند تا جمع مدال‌های کشورمان به عدد 23 برسد.

 

منبع:همشهری آنلاین

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :زهرا

      موید باشید