امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 543009 |
تاریخ انتشار : 08 اردیبهشت 1403 - 15:39 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/یزد عضو شورای اسلامی شهر یزد و عضو هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اعلام کرد: شهرداری یزد آن تعداد از اماکن ورزشی خود را که غیرفعال و تعطیل است، جهت استفاده شهروندان و به خصوص جوانان شهر، باز و به صورت جدی فعال کند. «محمد مهدی نیکونژاد» در این باره گفت: سازمان فرهنگی […]

صلح خبر/یزد عضو شورای اسلامی شهر یزد و عضو هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اعلام کرد: شهرداری یزد آن تعداد از اماکن ورزشی خود را که غیرفعال و تعطیل است، جهت استفاده شهروندان و به خصوص جوانان شهر، باز و به صورت جدی فعال کند.

«محمد مهدی نیکونژاد» در این باره گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با وجود اقدامات درخشانی که در برگزاری رویدادهای ورزشی به خصوص در برگزاری المپیادهای ورزشی محلات انجام می دهد، باید در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی ایجاد شده در محلات شهر نیز با برنامه‌ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.

وی افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.

نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین‌نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، درصدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر  مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.

به گزارش صلح خبر و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، این عضو شورا در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید