امروز: سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 14 ذو القعدة 1445 | 2024-05-21
کد خبر: 274289 |
تاریخ انتشار : 03 اردیبهشت 1398 - 3:05 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر خبرگزاری رسمی کره‌شمالی تأیید کرد که رهبر این کشور به زودی سفری به روسیه خواهد داشت. به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری رویترز، خبرگزاری رسمی کره‌شمالی اعلام کرد که کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی برای دیدار با ولادیمیر پوتین، راهی روسیه خواهد شد. در گزارش خبرگزاری […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

خبرگزاری رسمی کره‌شمالی تأیید کرد که رهبر این کشور به زودی سفری به روسیه خواهد داشت.

به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری رویترز، خبرگزاری رسمی کره‌شمالی اعلام کرد که کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی برای دیدار با ولادیمیر پوتین، راهی روسیه خواهد شد.

در گزارش خبرگزاری رسمی کره‌شمالی به مکان و زمان دقیق سفر کیم جونگ اون اشاره‌ای نشده اما آمده است که این سفر «به زودی» به وقوع خواهد پیوست.

پیش از این دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین خبر داده بود که پوتین و رهبر کره‌شمالی تا پایان آوریل دیداری با یکدیگر خواهند داشت.

سخنگوی کرملین گفته است: اون و پوتین قرار است درباره توسعه روابط دو جانبه، مساله خلع تسلیحات اتمی و همکاری منطقه‌ای مذاکره کنند.

خبرگزاری یونهاپ گزارش داده بود، رهبر کره شمالی اواخر آوریل سال جاری میلادی در جریان سفر به مسکو برای نخستین بار با ولادیمیر پوتین دیدار می‌کند؛ دیداری که به دنبال ناکامی نشست اون با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در فوریه سال جاری میلادی در هانوی صورت می‌گیرد.

کیم چانگ سون، رئیس دفتر دوفاکتوی کیم جونگ اون که در رسانه‌ها وی را به عنوان پیشخدمت کیم جونگ اون می‌شناسند، به تازگی توسط خبرنگاران شبکه خبری فوجی در ایستگاه راه‌آهن ولادی‌وستوک رؤیت شد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید