امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 347843 |
تاریخ انتشار : 26 اسفند 1398 - 18:46 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر سخنگوی شورای نگهبان گفت: فضای مجازی همانند فضای حقیقی خوب و بد دارد بکوشیم تا از بدیها دور افتیم و از خوبی ها بهره بریم. به گزارش صلح خبر، عباسعلی کدخدایی در اینستاگرام نوشت: «این روزها و در کشاکش مبارزه با ویروس منحوس کرونا برگزاری کلاس‌های درس در دانشگاه […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

سخنگوی شورای نگهبان گفت: فضای مجازی همانند فضای حقیقی خوب و بد دارد بکوشیم تا از بدیها دور افتیم و از خوبی ها بهره بریم.

به گزارش صلح خبر، عباسعلی کدخدایی در اینستاگرام نوشت:

«این روزها و در کشاکش مبارزه با ویروس منحوس کرونا برگزاری کلاس‌های درس در دانشگاه ها نیز تعطیل شده است. با این حال فضای مجازی به کمک آمده تا بخشی از این تعطیلی دانش پژوهی را جبران کند و دانشگاه‌ها با فراهم کردن زیرساخت ارتباط مجازی اساتید با دانشجویان تا حدی این نقیصه را جبران نموده اند.

در روزهای گذشته کلاس ارشد و نیز کلاس دکترا را از طریق سامانه های فضای مجازی برگزار کردم. اگرچه سامانه‌های دانشگاه  به خوبی عمل نمی‌کرد لیکن سایر سامانه‌های موجود در اینترنت به کمک آمدند و این کار صورت گرفت. البته به شوخی به دوستان گفتم اگر تعطیلی کلاس‌ها همینطور جلو رود من هر هفته حتی در ایام تعطیلات نوروز نیز کلاس برگزار خواهم کرد! به هر حال استفاده بهینه از فضای مجازی یکی نیز همین برگزاری کلاس از راه دور است که با گسترش آن می‌توان به سرعت در انتشار علم کمک کرد. ابزاری که دورها را نزدیک می‌کند و برخی ناممکن ها را ممکن! راهی که برگشت ناپذیر است و ناگزیز!

فضای مجازی همانند فضای حقیقی خوب و بد دارد بکوشیم تا از بدیها دور افتیم و از خوبی ها بهره بریم.»
انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید