امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 344952 |
تاریخ انتشار : 10 اسفند 1398 - 21:27 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر صلح خبر/قم کتاب (چگونه یک خانواده شاد بسازیم) پس از داوری به بخش نهایی دوسالانه بهترین کتاب جشنواره ملی کتب آموزش و پرورش (اولیاو مربیان)که مراسم اختتامیه باحضورسرپرست آموزش و پرورش در دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزارشد. احمد ترابی در گفت گو با صلح خبر […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

کتاب چگونه یک خانواده شادبسازیم به مرحله نهایی جشنواره ملی کتاب راه یافت

صلح خبر/قم کتاب (چگونه یک خانواده شاد بسازیم) پس از داوری به بخش نهایی دوسالانه بهترین کتاب جشنواره ملی کتب آموزش و پرورش (اولیاو مربیان)که مراسم اختتامیه باحضورسرپرست آموزش و پرورش در دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزارشد.

احمد ترابی در گفت گو با صلح خبر گفت: خوشبختانه کتاب چگونه یک خانواده شاد بسازیم ترجمه استاد احمدترابی متخصص روان شناسی بالینی و مسئول مرکز مشاوره دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم به عنوان ۴ کتاب عالی جشنواره به مرحله نیمه نهایی بهترین کتب راه پیدا کرد.
وی افزود: ۵۳۷ کتاب به دبیرخانه دومین دوره جشنواره ملی کتاب اولیا و مربیان آموزش و پرورش ارسال شده است که کتاب احمدترابی متخصص روان شناسی بالینی توانست به مرحله یایانی راه پیدا کند.
مترجم این اثر گفت: در اختتامیه دومین دوره جشنواره ملی کتاب اولیا و مربیان آموزش و پرورش ۱۱کتاب شایسته تقدیر و ۲ کتاب برگزیده شد، در این کتاب سعی شده است به چگونگی ساخت یک خانواده شاد و به دور از غم و هیجانات منفی پرداخته شود.
وی گفت: مبحث خانواده  به عنوان مهم‌ترین و دلنشین‌ترین موضوع و نزدیک‌ترین محیط بلافصل انسان‌هاست، در این محیط شخصیت انسان قوام ودوام  پیدا می‌کند.
این پژوهشگر روانشناس بالینی اظهار کرد: از هر چه بتوان فاصله گرفت از خانواده نمی‌توان دور شد. و مفهوم زندگی و حیات انسانی بدون خانواده مصداقی ندارد و توجه به خانواده این نهاد اجتماعی بر هر دولت و جامعه اساس کار تلقی می شود، هر جامعه ای طبق ارزشهای خود ابتدا به سراغ خانواده می‌رود تا از درون آن، شهروندان اتی خویش را بپروراند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید