امروز: چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 15 ذو القعدة 1445 | 2024-05-22
کد خبر: 316214 |
تاریخ انتشار : 27 مهر 1398 - 10:39 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، افزایش موقتی غلظت آلاینده‌ها طی امروز (۲۷ مهر) کاهش نسبی کیفیت هوای در پایتخت را به دنبال دارد. به گزارش صلح خبر، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با حاکمیت جو آرام در نخستین ساعات امروز (۲۷ […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، افزایش موقتی غلظت آلاینده‌ها طی امروز (۲۷ مهر) کاهش نسبی کیفیت هوای در پایتخت را به دنبال دارد.

به گزارش صلح خبر، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با حاکمیت جو آرام در نخستین ساعات امروز (۲۷ مهر) غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق در برخی مناطق افزایش پیدا می‌کند و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق را به دنبال دارد.

به‌تدریج با رشد ناپایداری روزانه از غلظت آلاینده‌ها کاسته می‌شود و به دلیل کاهش تردد خودروها طی امروز، شرایط مطلوب کیفیت هوا برای اکثر مناطق پایتخت پیش‌بینی می‌شود همچنین در اواخر وقت امروز نیز با افزایش حجم ترافیک در برخی مناطق شاهد تجمع آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق و برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس خواهیم بود.

با افزایش نسبی سرعت باد در ساعات اولیه فردا (۲۸ مهر) از غلظت آلاینده‌ها کاسته می‌شود. هر چند با آغاز تردد خودروها و کاهش سرعت باد در برخی ساعت صبح شرایط برای تجمع آلاینده‌ها و برقراری شرایط نامطلوب در پاره‌ای از مناطق فراهم می‌شود.

افزایش ناپایداری جوی همراه با وزش باد، رشد ابر و گاهی بارش پراکنده در برخی ساعات بعد ازظهر، کاهش غلظت آلاینده‌ها و بهبود نسبی کیفیت هوای اکثر مناطق پایتخت را به دنبال دارد همچنین در ساعات پایانی فردا با تداوم ناپایداری جوی و افزایش نسبی سرعت باد شرایط برای تجمع آلاینده‌ها محدود می‌شود و غلظت آلاینده‌ها نسبت به روز قبل از میزان کمتری برخوردار خواهد بود.

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۶۵ در شرایط سالم قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون نیز با میانگین ۶۴ همچنان در شرایط سالم است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید