امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 215884 |
تاریخ انتشار : 17 دی 1396 - 15:05 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله وبگردی صلح خبر کانسپت جدید اینفینیتی با سبک طراحی نوین (عکس) ینفینیتی Q Inspiration کانسپت تا حدودی معرفی شد. اکنون تصویری از سه رخ عقب این خودرو منتشر شده است که مکمل تیزر منتشر شده از آن در سال گذشته است اما معرفی کامل این خودرو فعلا انجام نشده است.   قرار […]

به گزارش مجله وبگردی صلح خبر

کانسپت جدید اینفینیتی با سبک طراحی نوین (عکس)

ینفینیتی Q Inspiration کانسپت تا حدودی معرفی شد. اکنون تصویری از سه رخ عقب این خودرو منتشر شده است که مکمل تیزر منتشر شده از آن در سال گذشته است اما معرفی کامل این خودرو فعلا انجام نشده است.

 کانسپت جدید اینفینیتی با سبک طراحی نوین (عکس)

قرار است Q Inspiration کانسپت در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی شود که از 14 ژانویه افتتاح می شود. اینفینیتی جزئیات زیادی از این خودرو را اعلام نکرده اما اعلام کرده که طراحی آن برای مطابقت با دوره نیرومحرکه های پیشرفته ساخته شده است.

به گفته کریم حبیب، مدیر طراحی اینفینیتی، این کانسپت به لطف نیرومحرکه های هوشمندتر کامپکت دارای ابعادی جدید در کلاسی ثبت شده است. حبیب اظهار داشت کاپوت کوتاه تر و بدنه کشیده تر Q Inspiration کابینی با فضای بیش تر و راحت تر را فراهم ساخته است.

گمان می رود ظاهر Q Inspiration کانسپت که طراحی شده تا سبک طراحی جدید اینفینیتی را نشان دهد، در یک سدان ممتاز جدید به کار رود. در حال حاضر، اینفینیتی تنها دو سدان در طیف مدل های خود دارد. Q50 در سال 2013 رونمایی شده بود و با بی ام و سری 3، مرسدس بنز کلاس C، آئودی A4 و لکسوس IS رقابت می کند. Q70 بزرگ تر نیز در سال 2009 معرفی شده و در آن زمان اینفینیتی M شناخته می شد.

 کانسپت جدید اینفینیتی با سبک طراحی نوین (عکس)

منبع خبر: خبر خودرو

منبع : asriran

اگر فیلم یا ویدئو یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و ویدئو ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید