امروز: پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 9 ذو القعدة 1445 | 2024-05-16
کد خبر: 367067 |
تاریخ انتشار : 08 تیر 1399 - 20:23 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر صلح خبر/اصفهان یک کارآفرین نمونه استان اصفهان با بیان اینکه کارآفرینی در کشور مظلوم واقع شده است، گفت: باید توجه داشت که آینده اقتصاد در بخش خدمات است و در دنیا شرکت های موفق در این حوزه ارزش افزوده بالایی ایجاد می کنند. میثم شکری‌ساز عصر امروز (یکشنبه- ۸ […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

صلح خبر/اصفهان یک کارآفرین نمونه استان اصفهان با بیان اینکه کارآفرینی در کشور مظلوم واقع شده است، گفت: باید توجه داشت که آینده اقتصاد در بخش خدمات است و در دنیا شرکت های موفق در این حوزه ارزش افزوده بالایی ایجاد می کنند.

میثم شکری‌ساز عصر امروز (یکشنبه- ۸ تیرماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه شرایط کارآفرینی در دنیا همانند یک فنر ضخیم است، اظهار کرد: این شرایط در دنیا همانند فنری نرم به راحتی رها می شود، اما در ایران این فنر را به سختی می توان خمیده کنیم و درصورتی که رها شود قدرت، انرژی و موفقیت بیشتری در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه امروزه در دنیا تولید تنها در بخش صنعت و کالا نیست، تاکید کرد: باید توجه داشت که آینده اقتصاد در بخش خدمات است و در دنیا شرکت های موفق در این حوزه ارزش افزوده بالایی ایجاد می کنند.

به گزارش صلح خبر، به گفته مدیرعامل هولدینگ پارس پندار، بخش بزرگی از اقتصاد ترکیه، سنگاپور و … در حوزه خدمات است که توانسته برای این کشورها ارزش افزوده بالایی ایجاد کند.

وی با اشاره به فعالیت این مجموعه در حوزه آموزش، گفت: موسسه آموزشی این هولدینگ با مجوز رسمی آموزش عالی در حال فعالیت است و دوره های آموزشی کوتاه مدت و پودمانی برگزار می کند که می تواند موجب اشتغالزایی و آمادگی افراد برای ورود به بازار کار باشد.

شکری ساز با بیان اینکه تاکنون ۵ هزار نفر فارغ التحصیل در دوره های مختلف داشته ایم، توضیح داد: پیش از کرونا این دوره ها به صورت حضوری برگزار می شد که با شیوع کرونا آموزش ها به صورت غیرحضوری برگزار و در حال حاضر با مجوز رسمی برخی دوره های کارگاهی به صورت غیرحضوری و برخی با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری در حال برگزاری است.

وی در خصوص فعالیت و همکاری برخی موسسات آموزشی با موسسات خارج کشور و ارایه مدارک جعلی از سوی آنها، توضیح داد: چند سال پیش که شدت تحریم ها کمتر و فضای همکاری موسسات آموزشی با خارج کشور بازتر بود، برخی به عنوان نمایندگی آنها در ایران، بعد از آموزش و گرفتن امتحان، مدرک صادر می کردند، اما برخی دیگر به صورت جعلی اقدام به اخذ مدرک کردند.

این کارآفرین اصفهانی ادامه داد: حدود چهار سال پیش پرونده های بسیاری برای بررسی این موضوع تشکیل شد و برخی موسسات جعلی محاکمه و برخی همانند این مجموعه تبرئه شدند، چراکه در آشفته بازار مدارک جعلی، با دقت و رعایت قوانین عمل کرده بودیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه به دلیل ارتقا شغلی تب مدرک گرایی در کشور داغ است، تاکید کرد: امروز به جای سواد و دانایی افراد به مدرک گرایش بیشتری دارند.

وی درباره اینکه آیا کارآفرینی تنها صرف یک ایده نیست، گفت: ایده و فرصت کارآفرینی با یکدیگر متفاوت است و برای تبدیل ایده به فرصت نیازمند کارآموزی، مطالعه، کسب تجربه و سفر هستیم.

شکری ساز با بیان اینکه این مجموعه در مدت دو سال اقدام به برگزاری اجلاس کارآفرینی کرده است، اظهار کرد: این اجلاس با هدف بازتاب مسایل و مشکلات کارآفرینان به دولتمردان و صدادار کردن فرهنگ کارآفرینی در کشور برگزار شد، چراکه کارآفرینی در کشور مظلوم واقع شده و در مورد آن باید صحبت کرد.

عضو اتحادیه ناشران اصفهان با اشاره به فعالیت این هولدینگ در حوزه تولید و نشر کتاب و ترجمه گفت: در شرایط کنونی به دنبال افزایش سرانه و فرهنگ مطالعه هستیم.

به گزارش صلح خبر، هولدینگ پارس نهاد از سال ۱۳۸۷ در اصفهان فعالیت خود را در حوزه آموزش های کوتاه مدت، آغاز کرد و سپس در حوزه های انتشارات دیجیتال و مکتوب، حوزه گردشگری، مدیریت کیفیت و مشاوره های کسب و کار و همچنین کاریابی فعالیت خود را گسترش داد و هم اکنون در زمینه کارآفرینی و تولید یک مدل لباس ضد آب ورزشی و سرمایه گذاری در آن فعالیت می کند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید