امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 374478 |
تاریخ انتشار : 18 اسفند 1398 - 14:29 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر چند مدل تلویزیون‌ مناسب برای خانه‌های کوچک روزنامه هفت صبح: تلویزیون‌های ۴۳ اینچی با توجه به ابعاد کوچکی که دارند، عموماً برای خانه‌های با مساحت کم مناسب به نظر می‌رسند. کیفیت تصویر آن‌ها اغلب Full HD است. اما با توجه به ابعاد، تصویر چندان بی‌کیفیت نخواهد بود. این تلویزیون‌ها […]

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر

چند مدل تلویزیون‌ مناسب برای خانه‌های کوچک

روزنامه هفت صبح: تلویزیون‌های ۴۳ اینچی با توجه به ابعاد کوچکی که دارند، عموماً برای خانه‌های با مساحت کم مناسب به نظر می‌رسند. کیفیت تصویر آن‌ها اغلب Full HD است. اما با توجه به ابعاد، تصویر چندان بی‌کیفیت نخواهد بود. این تلویزیون‌ها قیمت پایین‌تری دارند و یک گزینه اقتصادی برای خرید لوازم خانگی به حساب می‌آیند.

۱. دوو، مدل DLE-۴۳H۱۸۰۰-DPB

تلویزیون‌های مناسب خانه‌های کوچک

تلویزیون ال‌ای‌دی دوو مدل DLE-۴۳H۱۸۰۰-DPB در سایز ۴۳ اینچ تولید شده است. این مدل، کیفیت تصویر Full HD و صفحه نمایش تخت دارد. همچنین رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و نسبت ۱۶:۹ تصاویر را با ابعادی مناسب نمایش می‌دهد. این تلویزیون یک مدیاپلیر است و از فرمت‌های صوتی و تصویری مختلف پشتیبانی می‌کند. درگاه‌های ارتباطی متنوع این محصول، اشتراک‌گذاری فایل‌ها و اتصال دستگاه‌های دیگر را به این تلویزیون ممکن ساخته‌اند. این مدل دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد.

از طریق پورت USB می‌توان یک درایو حافظه مانند فلش مموری را به تلویزیون متصل کرد و از فایل‌های خود استفاده کرد. پورت HDMI هم اتصال سایر لوازم صوتی و تصویری را به تلویزیون ممکن می‌سازد. در پایین قاب این تلویزیون دو عدد اسپیکر ۱۰ واتی وجود دارد و در مجموع ۲۰ وات صدا تولید می‌کند که این قدرت صدا، با توجه به ابعاد ۴۳ اینچی، مناسب به نظر می‌رسد. زاویه دید این تلویزیون ۱۷۸ درجه اعلام شده است.

قیمت: ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان


۲. ایکس ویژن، مدل ۴۳XK۵۷۰

تلویزیون‌های مناسب خانه‌های کوچک

تلویزیون ایکس ویژن مدل ۴۳XK۵۷۰ تلویزیونی با کیفیت Full HD است که برای فضا‌های کوچک و متوسط طراحی شده است. این تلویزیون تصویر را با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ نمایش می‌دهد. با اینکه این روز‌ها تلویزیون‌های ۴K حرف اول را در بازار تلویزیون می‌زنند، با توجه به اینکه دسترسی به محتوای ۴K در کشور ما آسان نیست، کاربر چیز زیادی را از دست نخواهد داد. این تلویزیون همچنین به یک سیستم صوتی دو کاناله ۲۰ وات مجهز شده است.

با توجه به اینکه تلویزیون برای فضا‌های کوچک و متوسط طراحی شده، این سیستم صوتی جوابگوی اینگونه فضا‌ها خواهد بود. درگاه‌های ارتباطی متنوع یکی از مزایای این مدل محسوب می‌شود. این تلویزیون امکان اتصال انواع دستگاه‌های پخش را برای کاربر فراهم کرده است. از طرف دیگر امکاناتی نظیر EPG، PVR و ماشین زمان استفاده از این تلویزیون را ساده‌تر کرده و امکانات کاربردی در اختیار کاربر قرار داده‌اند. این تلویزیون همچنین طراحی شیکی دارد و قاب تمام مشکی آن ظاهر زیبایی به تلویزیون داده است.

قیمت: ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان


۳. تی‌سی‌ال، مدل ۴۳D۳۰۰۰

تلویزیون‌های مناسب خانه‌های کوچک

تلویزیون ۴۳D۳۰۰۰ از محصولات برند تی‌سی‌ال است که با ابعاد ۴۳ اینچی، متناسب با سالن‌های نسبتاً کوچک طراحی شده. می‌توانید این محصول را به وسیله پایه آن، روی میز تلویزیون قرار داده یا برای استفاده بیشتر از محیط اتاق، به دیوار متصل کنید. کیفیت تصویر این مدل Full HD است که در صفحه‌ای تخت نمایش داده می‌شود؛ به علاوه این مدل قادر است کیفیت تصویر را ارتقا داده و خیال‌تان را بابت فیلم‌ها و برنامه‌های قدیمی‌تر آرشیوتان راحت کند.

رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسلی این تلویزیون با ابعاد آن متناسب است و تصویری مناسب را به نمیاش می‌گذارد. زاویه دید گسترده این مدل، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به راحتی در حالت‌های مختلف به آن نگاه کنید. گفتنی است این تلویزیون به فناوری صوتی Dolby و Surround مجهز شده است. اگر این مقدار صدا شما را راضی نمی‌کند، می‌توانید با اتصال بلندگو از طریق خروجی صوتی این مدل، به میزان دلخواه قدرت صدا را تقویت کنید.

قیمت: ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید