امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 215750 |
تاریخ انتشار : 16 دی 1396 - 7:52 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله دکوراسیون صلح خبر چطور رنگ مبل و کوسن را هماهنگ کنیم؟ وبسایت چیدانه: چنانچه به دنبال آرامش در فضا هستید انتخاب رنگ‌های خنثی مانند طوسی گزینه مناسبی در کنار مبل بنفش است. اگر فضایی پویا دوست دارید از رنگ سبز_زرد که از رنگ‌های مکمل رنگ بنفش است استفاده کنید. رنگ مناسب کوسن […]

به گزارش مجله دکوراسیون صلح خبر

چطور رنگ مبل و کوسن را هماهنگ کنیم؟

وبسایت چیدانه: چنانچه به دنبال آرامش در فضا هستید انتخاب رنگ‌های خنثی مانند طوسی گزینه مناسبی در کنار مبل بنفش است. اگر فضایی پویا دوست دارید از رنگ سبز_زرد که از رنگ‌های مکمل رنگ بنفش است استفاده کنید.
رنگ مناسب کوسن برای مبل قرمز

چطور رنگ مبل و کوسن را هماهنگ کنیم؟

ترکیب کوسن به رنگ سبز و مبل قرمز فضایی مهیج خلق می‌کند. اگر قصد دارید محیطی مدرن داشته باشید از کوسن‌های سفید و قرمز کمک بگیرید. رنگ‌های خنثی مانند بژ و کرم در کنار نارنجی می‌توانند هیجان رنگ قرمز را کنترل کنند.

رنگ مناسب کوسن برای مبل سفید

 چطور رنگ مبل و کوسن را هماهنگ کنیم؟
 
 

چطور رنگ مبل و کوسن را هماهنگ کنیم؟
سفید رنگی است که تمام‌رنگ‌ها در دل آن می‌نشیند. اگر تمایل دارید فضایی ساده خلق کنید از کوسن‌های سبز و بژ استفاده کنید. همچنین برای روح بخشیدن به فضا می‌توانید از کوسن‌های قرمز، زرد و سبز هم کمک بگیرید. چنانچه جلوه‌ای مدرن می‌خواهید از کوسن‌های تک‌رنگ مشکی، آبی سیر، قهوه‌ای، بنفش یا قرمز استفاده کنید.

رنگ مناسب کوسن برای مبل آبی

چطور رنگ مبل و کوسن را هماهنگ کنیم؟

مبل به رنگ آبی آسمانی در کنار رنگ‌های زرد یا قهوه‌ای جلوه‌ای ویژه پیدا می‌کند. کوسن‌های قرمز و سفید در دل مبل آبی می‌تواند فضایی ساحلی ایجاد کند.

رنگ مناسب کوسن برای مبل سبز

چطور رنگ مبل و کوسن را هماهنگ کنیم؟

رنگ‌های زرد و نارنجی از رنگ‌های مهیج و نشاط‌آور در کنار مبل سبز بشمار می‌روند. درصورتی‌که تمایل دارید محیطی آرام داشته باشید می‌توانید از کوسن‌های سفیدرنگ استفاده کنید.

رنگ مناسب کوسن برای مبل قهوه‌ای

چطور رنگ مبل و کوسن را هماهنگ کنیم؟

بهترین گزینه برای رنگ کوسن در کنار مبل قهوه‌ای رنگ‌های زرد، کرم و طلایی است. این رنگ‌ها شکوه و زیبایی به محیط می‌بخشند. اگر سردی رنگ قهوه‌ای شمارا خسته کرده است، کوسن به رنگ قرمز و نارنجی می‌تواند به فضا، جان ببخشد.

رنگ مناسب کوسن برای مبل طوسی

 
چطور رنگ مبل و کوسن را هماهنگ کنیم؟

برای کم کردن سردی رنگ طوسی از کوسن‌های نارنجی، آجری یا زرد کمک بگیرید. اگر هم قصد دارید فضایی مدرن ایجاد کنید از رنگ‌های صورتی، قرمز، زرد یا سبز استفاده کنید.

رنگ مناسب کوسن برای مبل نارنجی
 
 چطور رنگ مبل و کوسن را هماهنگ کنیم؟
انتخاب کوسن‌هایی به رنگ کرم و قهوه‌ای می‌تواند انتخاب مناسبی برای مبل نارنجی‌رنگ باشد اما برای ایجاد فضایی متفاوت و شاد می‌توانید از کوسن‌هایی به رنگ زرد و سبز استفاده کنید.

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید