امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 115184 |
تاریخ انتشار : 16 مهر 1395 - 15:41 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛ به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی پیش از ظهر جمعه در همایش «سرزمین نفت و آفتاب» که با حضور مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویر احمد، استاندار و مدیران استانی و شهرستانی در گچساران برگزار شد، افزود: استان کهگیلویه و بویر احمد پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری دارد ولی […]

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛

به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی پیش از ظهر جمعه در همایش «سرزمین نفت و آفتاب» که با حضور مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویر احمد، استاندار و مدیران استانی و شهرستانی در گچساران برگزار شد، افزود: استان کهگیلویه و بویر احمد پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری دارد ولی مشکلات بسیاری نیز در خصوص اشتغال وجود دارد.

لاریجانی تصریح کرد: برای افزایش انگیزه نیروهای غیر رسمی صنعت نفت و خصوصاً نفت گچساران، رایزنی هایی را با وزارت نفت انجام خواهیم داد و راه حلی متناسب با وضعیت موجود پیدا خواهیم کرد.

رئیس قوه مقننه اظهارداشت: پتروشیمی های در حال ساخت در استان کهگیلویه و بویراحمد در صورت بهره برداری بسیاری از مشکلات استخدامی را از پیش روی جوانان این منطقه رفع خواهند کرد.

لاریجانی با بیان اینکه وجود منابع آب، زمین حاصلخیز و نفت و گاز در این استان نعمت بسیار بزرگی است، افزود: ایجاد زمینه اشتغال با این عناصر چه در بخش گردشگری چه بخش صنایع پایین دستی نفت و گاز و کشاورزی فرصت خوبی برای کارآفرینی و اشتغال جوانان است.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بسیاری از کشورهای جهان نفت و گاز دارند و حتی از پول خوبی نیز بهره مند هستند اما وضع و حالشان خوب نیست و قدرت عرض اندام در مقابل قدرت های جهان را ندارند.

وی تاکید کرد: حب به اهل بیت و امام حسین (ع) چراغ راه مردم این کشور است که تاکنون با همه فشارها و تحریم های اقتصادی، لحظه ای از عهد خود با ولی فقیه و نظام عقب نشینی نکرده اند.

Let’s block ads! (Why?)

خبرگزاری مهر

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید