امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 280048 |
تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1398 - 9:07 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سرگرمی صلح خبر پیک موتوری‌های ویتنام و حمل و نقل کالاهای عجیب برترین‌ها: وسایل نقلیه دو چرخ مثل موتورسیکلت و اسکوتر، محبوب‌ترین وسایل حمل و نقل در جنوب شرقی آسیا هستند. اگر تا به حال به کشوری مثل ویتنام سفر کرده باشید، حتما متوجه شده اید که این‌ وسایل، انتخاب بیشتر مردم […]

به گزارش مجله سرگرمی صلح خبر

پیک موتوری‌های ویتنام و حمل و نقل کالاهای عجیب

برترین‌ها: وسایل نقلیه دو چرخ مثل موتورسیکلت و اسکوتر، محبوب‌ترین وسایل حمل و نقل در جنوب شرقی آسیا هستند. اگر تا به حال به کشوری مثل ویتنام سفر کرده باشید، حتما متوجه شده اید که این‌ وسایل، انتخاب بیشتر مردم هستند. در شهر‌های شلوغ و متراکمی مثل هانوی، این وسایل نقلیه به مردم کمک می‌کنند از کوچه و خیابان‌های باریک عبور کنند و در زمان پارک کردن صرفه جویی کنند، همچنین به طرز جالبی برای حمل و نقل بار و کالا استفاده می‌شوند.

کیسه‌های ماهی زنده

 
موتور ویتنام
عکاس بریتانیایی «جان انوک» اولین بار ۱۵ سال پیش به ویتنام سفر کرد و تحت تاثیر موتورسیکلت‌‌ها و فرهنگ موتوری این منطقه قرار گرفت. این وسایل نقلیه اسب‌های بارکش شهر هستند و به کسب و کار‌های کوچک امکان فعالیت می‌دهند. حجم باری که مردم روی موتورهای خود می‌گذارند، واقعا عالی است.
 
موتور ویتنام
گل
 
موتور ویتنام
از موتورسیکلت‌ها برای ارسال و تحویل کالاهای متنوع و گاهی عجیب استفاده می‌شود، مثل حمل و نقل کیسه‌های ماهی زنده، تخم مرغ، گل و … این یکی از مناظری است که در ویتنام زیاد می‌بینید و مردم نمی‌توانند زندگی روزمره را بدون آن‌ها تصور کنند.
 
کیسه‌های یخ
 
موتور ویتنام
تخم مرغ
 
موتور ویتنام
هانوی ۷.۷ میلیون نفر جمعیت، پنج میلیون موتورسیکلت و نیم میلیون اتومبیل دارد. از آنجا که تقریبا همه مردم شهر یک موتور دارند، مشکلات جدی آلودگی هوا ایجاد شده است. بنابراین در سال ۲۰۱۷ دولت اعلام کرد که تردد همه دوچرخه‌های موتوری از سال ۲۰۳۰ در این شهر ممنوع خواهند شد.
 
موتور ویتنام
توپ پلاستیکی
 
موتور ویتنام
وقتی انوک این خبر را خواند، تصمیم گرفت قبل از این ممنوعیت از موتورها و کالاهای عجیبی که حمل می‌کنند، عکاسی کند. بنابراین به هانوی، ویتنام سفر و این بخش از تاریخ را مستند کرد.

لوازم ماشین

 
موتور ویتنام
آب برای ادارات
 
موتور ویتنام
 
منبع: boredpanda

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا ویدئو یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و ویدئو ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید