امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 6 ذو القعدة 1445 | 2024-05-13
کد خبر: 119666 |
تاریخ انتشار : 13 آبان 1395 - 20:19 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل پایگاه صلح خبر ؛ جهان > آمریکا – همشهری‌آنلاین:یک هفته‌ای تا روز نهایی رای‌گیری برای انتخاب چهل و پنجمین رئیس جمهور‌ آمریکا باقی مانده است که تا کنون ۲۲ میلیون نفر رای‌های پیش‌هنگام خود را به صندوق ریختتند و یا با پست ارسال کرده‌اند. پیش‌بینی می‌شود ۴۶ میلیون نفر در انتخابات زودهنگام شرکت کنند. […]

به گزارش مجله بین الملل پایگاه صلح خبر ؛

جهان > آمریکا – همشهری‌آنلاین:
یک هفته‌ای تا روز نهایی رای‌گیری برای انتخاب چهل و پنجمین رئیس جمهور‌ آمریکا باقی مانده است که تا کنون ۲۲ میلیون نفر رای‌های پیش‌هنگام خود را به صندوق ریختتند و یا با پست ارسال کرده‌اند.

پیش‌بینی می‌شود ۴۶ میلیون نفر در انتخابات زودهنگام شرکت کنند.

به گزارش همشهری‌آنلاین روزنامه نیویورک تایمز ضمن اعلام این خبر  در ارزیابی خود از میزان شرکت کنندگان در انتخابات آمریکا آورده است که ۴۶ میلیون نفر به در قالب انتخابات زودهنگام و در کل ۱۲۵ میلیون نفر در این انتخابات شرکت می‌کنند.

برابر این گزارش در برخی از ایالت‌ها میزان مشارکت بالاست و در برخی دیگر میزان مشارکت از دور قبلی کمتر است.

در گزارش این رسانه و با تحلیلی که ارايه شده آمده است که در میان رای دهندگان مردد گرایش به هیلاری کلینتون بیشتر از دونالد ترامپ است.

اگر چه در دو روز گذشته ماجرای افشای ایمل تازه‌ای از کلینتون فضا را اندکی بر هم ریخته است و سبب شده است تا سی بی اس در یک نظر سنجی از نزدیکتر شدن فاصله ترامپ با هیلاری خبر دهد. از سوی دیگر موسسه معتبر گالوپ در یک نظرسنجی آورده است که  ۶۷ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند دونالد ترامپ شخصیتوظرفیت و توان لازم برای رئیس جمهور شدن را ندارد. ۴۷ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی همین عقیده را در مورد هیلاری کلینتون دارند، هرچند ۵۱ درصد آنها معتقدند که او برای ریاست جمهوری مناسب است. گالوپ همین سئوال را در آستانه انتخابات سال های ۲۰۰۰، ۲۰۰۴ و ۲۰۰۸ هم از رأی دهندگان پرسیده بود و آقای ترامپ بدترین نتیجه را در میان نامزدهای ریاست جمهوری این سال ها کسب کرده است.

با این حال نظرسنجی شبکه ای‌بی‌سی آمریکا نشان می‌دهد که فاصله دو نامزد جمهور‌خواه و دموکرات انتخابات کمتر از همیشه شده و اکنون هیلاری کلینتون با ۴۶ درصد رأی، تنها یک درصد از دونالد ترامپ با ۴۵ درصد رأی پیشتر است. 

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید