امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 348100 |
تاریخ انتشار : 28 اسفند 1398 - 3:22 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر پیشکسوت دوومیدانی گفت: شرایط مجمع برای انتخاباتی که دم از جوانمردی و شجاعت می‌زند، درست نبود و رئیس فدراسیون باید در محیطی آرام و بدون تنش انتخاب شود. ولی‌الله صالح نیا، پیشکسوت دوومیدانی در گفت‌وگو با صلح خبر، در مورد انتخابات دوومیدانی، گفت: انتخابات چیزی نبود که دوستان توقع […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

پیشکسوت دوومیدانی گفت: شرایط مجمع برای انتخاباتی که دم از جوانمردی و شجاعت می‌زند، درست نبود و رئیس فدراسیون باید در محیطی آرام و بدون تنش انتخاب شود.

ولی‌الله صالح نیا، پیشکسوت دوومیدانی در گفت‌وگو با صلح خبر، در مورد انتخابات دوومیدانی، گفت: انتخابات چیزی نبود که دوستان توقع داشتند به همین دلیل آقای کیهانی (رئیس سابق فدراسیون) جلسه را ترک کرد و فکر می‌کنم حق و حقوقی برای خود قائل بود که باید رعایت می‌شد. گویا در روز انتخابات قرار بوده مجمع به تعویق بیفتد اما چند دقیقه بعد تلفن آقای علی‌نژاد(معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان) زنگ می‌خورد و پس از آن می‌گوید که یک نفر دیگر به مجمع اضافه شده است.

او در این مورد افزود: آن شرایط برای انتخاباتی که دم از جوانمردی و شجاعت می زند، درست نبود. کاندیداها همگی با هم دوست  و هم دوره ورزشی بودند و همه قابل احترام هستند در نتیجه  هیچ کدام‌شان مقصر نیستد بلکه مسئولی که انتخابات را برگزار می‌کند، مسئول است.

صالح نیا با بیان اینکه دوومیدانی به مدیر و مدبر نیاز دارد، ادامه داد: با توجه به اینکه دوومیدانی رشته‌ای پایه و مادر است و حتما باید رئیس داشته باشد تا برای المپیک و مسابقات پیش رو برنامه‌ریزی انجام بدهد، نیاز است تا هر چه زودتر شرایط مشخص شود.  رئیس فدراسیون باید بحق و با دموکراسی مد نظر ورزشی‌ها، در محیطی آرام و بدور از تنش انتخاب شود. نمی‌دانم برگزاری انتخابات با رای‌گیری از راه دور، تلفنی و نامه‌ای صحیح است یا نه؟ باید این مسائل را از مسئولان برگزار کننده پرسید اما از آنجایی که المپیک در پیش است و این رشته هم چند ورزشکار المپیکی دارد باید وضعیت خیلی زود مشخص شود.

او در مورد ورود سازمان بازرسی به حواشی انتخابات دوومیدانی گفت: اگر در چیزی غل وغش نباشد، نیازی به بازرسی و شکایت نیست؛ فرد وارد کارزار انتخاباتی می‌شود و در انتها می‌برد یا می‌بازد اما اگر کاندیدایی حس کند حقی از او ضایع شده، شکایت می‌کند.

این پیشکسوت دوومیدانی در پایان گفت: برای همه کاندیداها آرزوی سلامت و موفقیت دارم، هر کدام که به حق انتخاب شوند به دنبال کمک به دوومیدانی هستند و امیدوارم باعث سرافرازی شوند. در پایان برای مردم ایران و جهان آرزوی سلامتی دارم چون این ویروس جهانگیر شده و همه را به خطر انداخته است. امیدوارم پزشکان هر چه سریعتر برای آن راهکاری پیدا کنند. در انتها برای هموطنانم در بهار ۹۹ آرزوی سلامتی دارم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید