امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 443151 |
تاریخ انتشار : 24 خرداد 1400 - 19:47 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سياسي صلح خبر تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران در دومین دیدار خود از تورنمنت کافا به پیروزی رسید. به گزارش صلح خبر، تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران امروز (دوشنبه) در دومین دیدار خود از رقابت‌های فوتبال آسیای مرکزی موسوم به کافا، مقابل افغانستان به میدان رفت و با نتیجه پر […]

به گزارش مجله سياسي صلح خبر

تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران در دومین دیدار خود از تورنمنت کافا به پیروزی رسید.

به گزارش صلح خبر، تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران امروز (دوشنبه) در دومین دیدار خود از رقابت‌های فوتبال آسیای مرکزی موسوم به کافا، مقابل افغانستان به میدان رفت و با نتیجه پر گل هشت بر صفر پیروز شد. 

نیمه اول این دیدار با برتری سه بر صفر ایران به پایان رسید. اولین موقعیت ملی‌پوشان در دقیقه پنج بازی به دست آمد که ضربه بازیکن ایران به تیرک دروازه برخورد کرد. حملات ملی‌پوشان ادامه داشت تا این که دقیقه جلال‌نسب در دقیقه ۱۵ گل اول را به ثمر رساند. 

ایران در این نیمه چند موقعیت گل دیگر داشت که از آنها استفاده نکرد، تا اینکه محدثه زلفی و هستی فرزونده  به ترتیب در دقیقه ۲۴ و ۲۶ گل‌زنی کردند. 

داور در دقایق ابتدایی نیمه دوم یک پنالتی برای ایران گرفت که زهرا معصومی آن را تبدیل به گل کرد. در ادامه هم سارا دیدار، مریم محمدی، فاطمه پسندیده و رقیقه جلال‌نسبت دروازه افغانستان را باز کردند. 

تیم ایران در اولین دیدار خود از تورنمنت کافا مقابل تاجیکستان با حساب سه بر صفر پیروز شد. 

ملی‌پوشان فردا، ۲۵ خرداد در مهم‌ترین دیدار خود به مصاف ازبکستان می‌روند. این تیم‌ها در شرایطی مقابل هم قرار می‌گیرند که در دو دیدار اول خود پیروز میدان شده‌اند. 

تورنمنت فوتبال آسیای مرکزی با حضور تیم‌های ایران، ازبکستان، افغانستان، تاجیکستان و قرقیزستان به میزبانی تاجیکستان در حال برگزاری است. 

انتهای پیام

منبع : iribnews.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید