امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 350524 |
تاریخ انتشار : 11 فروردین 1399 - 23:31 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی فرا رسیدن دوازدهم فروردین؛ روز جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت گفت. به گزارش صلح خبر، به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه، در این پیام تبریک آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران پایان […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی فرا رسیدن دوازدهم فروردین؛ روز جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش صلح خبر، به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه، در این پیام تبریک آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران پایان دوران طولانی دیکتاتوری شاهنشاهی، تبلور مردم سالاری دینی و فراهم شدن مشارکت سیاسی مردم بوده است.

از روزی که مردم پای صندوق های رای حاضر شدند و با رای قریب به صد در صدی و قاطع خود به نظام جمهوری اسلامی ایران مشروعیت بخشیدند تا به امروز بارها و بارها از انتخابات ریاست جمهوری گرفته تا انتخابات مجلس شورای اسلامی ، مجلس خبرگان و شوراهای اسلامی همواره شاهد مشارکت حداکثری و پررنگ آحاد ملت شریف ایران بوده ایم.

در واقع از همه پرسی تاریخی دوازدهم فروردین ۱۳۵۸ به بعد حضور مردم در هر انتخاباتی که برگزار می شود به معنی مشروعیت بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی است.

سازمان اوقاف و امور خیریه فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و آحاد ملت انقلابی ایران تبریک و تهنیت می‌گوید و امیدوار است در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی و سال جهش تولید همچون سال گذشته با برنامه ریزی مناسب، ارتقای بهره وری موقوفات و حمایت از فعالیت های دانش بنیان نقش بسزایی در رونق و خودکفایی اقتصادی داشته باشد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید