امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 257181 |
تاریخ انتشار : 25 بهمن 1397 - 13:14 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر نیروی انتظامی با صدور پیامی، ضمن محکوم کردن حمله ناجوانمردانه تروریستی تکفیری‌های ددمنش به اتوبوس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محور خاش – زاهدان، اعلام کرد: قطعاً پاسخ قاطعانه‌ای به بزدلان تروریست داده خواهد شد. به گزارش صلح خبر، در متن پیام نیروی انتظامی آمده است: «شهادت تعدادی از […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

نیروی انتظامی با صدور پیامی، ضمن محکوم کردن حمله ناجوانمردانه تروریستی تکفیری‌های ددمنش به اتوبوس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محور خاش – زاهدان، اعلام کرد: قطعاً پاسخ قاطعانه‌ای به بزدلان تروریست داده خواهد شد.

به گزارش صلح خبر، در متن پیام نیروی انتظامی آمده است: «شهادت تعدادی از پاسداران و مدافعان امنیت مرزهای جمهوری اسلامی به دست ایادی تکفیری به استکبار نشان داد دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامی و ملت غیور و مؤمن برای نیل به مطامع شیطانی خود سفاکانه و ددمنشانه به هر جنایت غیر انسانی دست می‌زنند تا از این رهگذر به زعم خود لطمه‌ای به امنیت و آرامش جامعه اسلامی وارد کنند اما زهی خیال باطل که قطعاً به برکت خون این شهیدان مظلوم مدافع حریم میهن اسلامی عزم و اراده دشمن ستیزی و برخورد قاطع با مزدوران تکفیری در قاطبه ملت بصیر و پاسداران حریم کشور عزیزمان ایران صد چندان خواهد شد.

نمونه این وحدت ملی در حضور بی نظیر و گسترده ملت ایران در جشن چهل سالگی انقلاب بار دیگر تجلی یافته و ثابت نمود توطئه‌ها، ارعاب و دسیسه‌های ۴۰ ساله دشمنان برای براندازی این نظام همیشه با شکست مواجه بوده و ملت بصیر و ولایی با اراده تر از گذشته برای حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام در صراط مستقیم ولایت ایستاده و خلق چنین حماسه ماندگار، خشم و عصبانیت دشمنان عنود و لجوج به سرکردگی آمریکای جنایتکار را به همراه داشته و موجب شد تا آنان با حرکت کور و بزدلانه به خیال واهی خود، کام شیرین ملت ایران را تلخ کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت برادران غیرتمند سپاه به محضر حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تأکید کرد: چنین اقدامات جنایتکارانه‌ای هرگز به عزم و اراده پولادین مردم غیور ایران در مبارزه با تروریسم خللی وارد نمی‌کند و بی شک عاملان این جنایت ننگین به سزای اعمال خود خواهند رسید».

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید